Trafikdræbt kat i Vordingborg -ejer efterl~
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-12-06 17:16

Jeg har i dag opsamlet (endnu) en trafikdræbt kat på Næstvedvej udenfor nr.
15
Katten er bragt til Vordingborg Dyrehospital for identifikation.

Den er desværre ikke øremærket eller chippet, derfor denne "fremlysning" Ej
heller halsbånd eller andet der kunne bringe os nærmere en ejer
Det er en brunstribet hankat (ej kastreret) virkede umiddelbart som en yngre
kat (men svært at sige da den havde svære skader i ansigtet/hovedet). Meget
smuk, klassisk kat.

Skulle du mangle din kat, så kontakt mig for yderligere idenfikation, da jeg
tog et billede af den, før den blev overgivet til dyrlæge Møller Jensen.

Det er så trist, trist, trist at samle døde katte op, og så ikke engang at
kunne finde dens ejer, og give besked.
Og skulle nogen være i tvivl, så synes jeg det er under al kritik, at den
der kørte katten over, ikke har taget ansvar og bragt den til dyrlæge -
uanset hvad!

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor