Grafikkort demonstration
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-12-06 15:54

Nå, så fik jeg opgraderet til et Geforce 7950GT grafikkort og vil gerne
have et nyere spil der rigtig kan demonstrere fed grafik.

Er der nogle der kan anbefale noget flot, helst en gratis demo jeg kan
downloade?

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 16:39

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> have et nyere spil der rigtig kan demonstrere fed grafik.
>
> Er der nogle der kan anbefale noget flot, helst en gratis demo jeg kan

Prøv at find en demo af oblivion, men du skal lige vide at det er noget Alt
om Data har testet, og ingen af de maskiner der brugte kunne få spillet til
at køre optimalt i max opløsning, så er du forberedt. Det er et spil der har
utrolig grafik, og sætter grafikkortet på en meget hård prøve

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-12-06 19:17

Hagar wrote:

> Prøv at find en demo af oblivion, men du skal lige vide at det er
> noget Alt om Data har testet, og ingen af de maskiner der brugte
> kunne få spillet til at køre optimalt i max opløsning

7950GT burde give lidt over 20 fps udendørs i Oblivion (1024x768)
http://www.tomshardware.com/2006/10/04/nvidia_tightens_up_midrange_performance/page5.html#oblivion

Hvad angav AOD som max opløsning?
X1900XTX skulle gerne kunne håndtere det spil

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 22:51

> [...]
>
> --
> Hi! I'm a .signature *virus*!
> Copy me into your ~/.signature to help me spread!

Jeg husker ikke hvilke opløsninger de brugte, men det var da noget der var
væsentligt mere end 1024x768. Jeg skal prøve om jeg kan låne mit blad
tilbage fra den som har lånt det, men ikke leveret retur, så kan du få
hvilket nummer det er og eventuelt gå på biblioteket og læse den flere
siders test de har lavet.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 22:58

> [...]
>
> --
> Hi! I'm a .signature *virus*!
> Copy me into your ~/.signature to help me spread!

Hvis du kan få noget ud af billedet her
http://www.altomdata.dk/index.php?module=Pagesetter&type=file&func=get&tid=1&fid=billede1&pid=1087
så er det i det blad der er testet en del grafikkort med Oblivion.

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-12-06 23:13

Hagar wrote:

> så er det i det blad der er testet en del grafikkort med Oblivion.

Ok merci
Jeg futter ned på det lokale kulturcenter :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-12-06 19:52

On Fri, 29 Dec 2006 16:39:26 +0100, Hagar wrote:

> [...]
> at køre optimalt i max opløsning, så er du forberedt. Det er et spil der har
> utrolig grafik, og sætter grafikkortet på en meget hård prøve

Nå ja Oblivion! Jeg har faktisk originalen liggende, men købte den samtidig
med WoW og blev altså hængende i WoW uden at prøve den også.

Den prøver jeg lige at installere.

Tak!

Fra : Arcana Dragon

Dato : 30-12-06 01:15

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in

> Nå ja Oblivion! Jeg har faktisk originalen liggende, men købte den
> samtidig med WoW og blev altså hængende i WoW uden at prøve den
> også.
> Den prøver jeg lige at installere.

Spil den - det vil du ikke fortryde! Kanon-spil!

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-12-06 09:30

Arcana Dragon wrote:

> Spil den - det vil du ikke fortryde! Kanon-spil!

Hehe jeg kender et par stykker der en gang i mellem "går tur i skoven" bare
for at nyde atmosfæren .)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-12-06 14:42

Thomas Jespersen skrev:
> [...]
> have et nyere spil der rigtig kan demonstrere fed grafik.
>
> Er der nogle der kan anbefale noget flot, helst en gratis demo jeg kan

Nu har andre foreslaaet Oblivion, hvilket ogsaa ville vaere mit
foerstevalg til en rigtig demonstration af dit korts kraefter...

Men ellers, saa proev F.E.A.R. Du kan faktisk hente det i en gratis
onlineversion, hvilket er helt fantastisk...

http://www.joinfear.com/main

Jeg selv gaar og venter paa at min hardwarepusher faar mit GF8800GTX hjem...

Lars B