bf2 hardware spørgsmål
Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 14:28

Da jeg har fået mulighed for at få noget brugt gear billigt vil jeg lige
høre jer om det kan bruges til bf2 som mit nuværende ikke kan trække.

Det er en pentium 4 2.8 ghz med 1 gb ram. Om muligt vil jeg smide mit
bedagede radeon 9800 i den, men kan det køre bf2 ordentligt ? Jeg ved
godt at der nok skal 1 gb ram mere i..

Men hvad med processoren kan den bruges i forhold til bf2. Hvis det er
helt galt med det grafikkort kan jeg så få et ok resultatet med en 2.8
pentium 4 med nyerere grafikkort og 2 gb ram iforhold til bf2 ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 15:00

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt galt med det grafikkort kan jeg så få et ok resultatet med en 2.8
> pentium 4 med nyerere grafikkort og 2 gb ram iforhold til bf2 ?

Jeg har selv en P4 2.8, og kigger du her i gruppen, så vil du finde ud af at
jeg er en meget ivrig BF2 spiller, så den kan godt bruges til det. Dit
grafikkort er også godt nok, og RAM har du som sådan også nok af, jeg har
kørt med 1 Gb, men hvis du har 2 Gb, så går sagerne altså noget hurtigere.
Det der er problemet, som jeg tolker det, med BF2 er lyden, den skal først
pakkes ud når du starter spillet, og det kræver altså noget hukommelse, og
det er her du henter en del med 2 Gb.
Jeg ved ikke med dit grafikkort om hvad det kan trække, men spille spillet,
det kan du, men i hvilken opløsning kan jeg ikke sige. Jeg startede med et
9800Pro, men det er solgt i dag til fordel for et lidt stører. Jeg kører så
i 1280x1024 og med alt i spillet sat til max, og det kører fint.
Når du installere dit spil, så gør dig selv den tjeneste at hente patch 1.41
( http://www.gamershell.com/download_16477.shtml ) for ellers er der ikke
mange servere du kommer ind på, og gør det når du har tid, for den fylde
536Mb, og ikke alle forbindelser er lige hurtige.

Hagar