Webstatistikprogram til MAC
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-06 14:14

Hej.

Er der nogen herinde, der kender et godt program til at analysere log filerne fra en hjemmeside. Er ikke helt tilfreds med de programmer som min web udbyder tilbyder, og ville høre, om der var et godt alternativ.

Mvh Thomas.

Fra : Morten Lind

Dato : 29-12-06 21:07

<Thomas> wrote:

> [...]
> filerne fra en hjemmeside. Er ikke helt tilfreds med de programmer som min
> web udbyder tilbyder, og ville høre, om der var et godt alternativ.

Hej Thomas

Prøv denne hér:

=??B?V2Vic3RhdGlzdGlrcHJvZ3JhbSB0aWwgTUFD?=

Nej, det er bare nytårsløjer, da jeg ikke kan se nogen sammenhæng mellem
emnet og dit spørgsmål - har du tænkt på det?

Godt nytår

M.

Fra : Thomas Askgaard Jør~

Dato : 30-12-06 02:04

On 12/29/2006 21:07:21 info@for-ogefternavn.dk (Morten Lind) wrote:

> [...]

> Nej, det er bare nytårsløjer, da jeg ikke kan se nogen sammenhæng
> mellem emnet og dit spørgsmål - har du tænkt på det?

Du er vist røget lidt for tidligt i champagnen. Jeg søger efter et program ala Analyzer, som kan køre på mac.

/Thomas.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-12-06 09:23

Thomas Askgaard Jørgensen <Taj@mail.dk_invalid> writes:

> Du er vist røget lidt for tidligt i champagnen. Jeg søger efter et program ala Analyzer, som kan køre på mac.

Der blev bare kommenteret at det hos nogen (fx mig) så ud som

??B?V2Vic3RhdGlzdGlrcHJvZ3JhbSB0aWwgTUFD?

og så er det svært at gætte hvad du mener :)

Fra : Thomas Askgaard Jør~

Dato : 30-12-06 12:55

On 12/30/2006 09:23:06 nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote:

> Der blev bare kommenteret at det hos nogen (fx mig) så ud som

> ??B?V2Vic3RhdGlzdGlrcHJvZ3JhbSB0aWwgTUFD?

> og så er det svært at gætte hvad du mener :)

Ja, så kan jeg godt se problemet.

/Thomas.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-12-06 13:23

Thomas Askgaard Jørgensen skrev:

> Ja, så kan jeg godt se problemet.

Du koder også din header med Baltisk ISO (ISO-8859-4).
Kan MBM 1.1.1-US ikke opdrages til at sende i Vesteuropæisk ISO
(ISO-8859-1) ?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 29-12-06 21:32

Thomas Askgaard Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen herinde, der kender et godt program til at analysere log filerne fra en hjemmeside. Er ikke helt tilfreds med de programmer som min web udbyder tilbyder, og ville høre, om der var et godt alternativ.

Google Analytics: http://www.google.com/analytics

Måske det er et bud?

Vh Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-06 18:56

awstats <http://awstats.sourceforge.net>

Fra : tom

Dato : 02-01-07 23:22

On 2006-12-29 14:14:12 +0100, Thomas Askgaard Jørgensen said:

> [...]
> filerne fra en hjemmeside. Er ikke helt tilfreds med de programmer som
> min web udbyder tilbyder, og ville høre, om der var et godt alternativ.

led efter modlogan og webalyzer..
fatter ikke hvorfor det skal være et macprogram..
det er jo bare en program der skal kunne læse din server..
og den er vel heller ikke mac...
er den local, må du have noget i din mac osx server..
Tom

PS
ellers gå på hotscripts.com..
der finder du sikkert også et program der kan læse dyndns etc..