Monza
Fra : gaffe

Dato : 27-06-01 12:17

jeg har nu en total lovlig monza 3g....der er end ikke en tand for meget på
tandhjulende .......og den går 55-60 ..og har faktis et rimeligt fedt træk
nå men så har jeg oss min gran prix også 3g ...men jeg har sat en 6g cobra
motor på ...der går 110+ og rykker for sygt

gaffe

" monza vs jog ..........jog taber

Fra : gunnard@its.is

Dato : 27-06-01 12:31

Er det noen som har erfaring med fjerning av plomberinger på en slik scooter?

Gunnar (norge)

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-06-01 08:21

....men jeg har sat en 6g cobra
> motor på ...der går 110+ og rykker for sygt
>
> gaffe

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jaa.... en Cobra motor er en dejlig sag
Ville også have en på mon gamle Monza.. men havde ikke liiiiiige "tid" til
det ( læs kr.)

Er Cobra'en ikke vandkølet ????

--
MVH.
Jon larsen.

Fra : RpR

Dato : 29-06-01 09:36

> Er Cobra'en ikke vandkølet ????

Nix, ihvertfald ikke den jeg har set =)
Der har været en 14årig knægt med en Maxi hvor han havde en Cobra motor
monteret. Ret tosset, men sjovt så det da ud når en Maxi fes ned ad gaden
med forhjulet hængende 30cm over jorden mens den lyd som en crosser =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-06-01 11:43

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> monteret. Ret tosset, men sjovt så det da ud når en Maxi fes ned ad gaden
> med forhjulet hængende 30cm over jorden mens den lyd som en crosser =)

LOL.. Et syn for 2-takts guder

Hmm.. Har cobra'en så ikke været brugt til speedway ?? mener jeg da at kunne
huske fra min brors dage..... Nå.. det er også ligemeget.. kom bare til at
tænke på det

Fra : RpR

Dato : 29-06-01 14:29

> [...]
kunne
> huske fra min brors dage..... Nå.. det er også ligemeget.. kom bare til at

Jeg mener motoren blev brugt på Puch Cobra og Puch Daytona, hvis jeg ikke er
helt i skoven.

Fra : anderslp

Dato : 29-12-02 21:31

> Jeg mener motoren blev brugt på Puch Cobra og Puch Daytona, hvis jeg
ikke er
> helt i skoven.

Det er vist ikke helt forkert men såvidt jeg husker er der forskellige
cylindere på cobraen og daytonaen

http://www.kandu.dk/