Sim2 og ekstrapakker....
Fra : Jas

Dato : 28-12-06 22:34

Hejsa

Vores datter har fået Sims 2 i julegave samt en ekstra Glamour pakke....
Har installeret Sims 2 nu men når jeg installerer Glamour pakken kommen den
med sin eget skrivebordsikon osv....
Jeg troede den lagde noget oven i det originale Sims 2 - men hvordan bruger
man så de ekstrapakker man kan købe til Sims 2
Skal man starte dem som selvstændige ting .....

Jaaa alle gode råd om måske snydekoder til sims 2 modtages med kyshånd

Jan

Fra : Jubii

Dato : 29-12-06 07:49

On Thu, 28 Dec 2006 22:34:04 +0100, "Jas" <jan@soerensen.mail.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>Skal man starte dem som selvstændige ting .....
>
>Jaaa alle gode råd om måske snydekoder til sims 2 modtages med kyshånd

Ja, jeg har ekstrapakker til sims2 og det er en lidt rodet erfære. Man skal
starte ekstrapakken som så trækker på sims2. Sims2 skal være installeret før
ekstrapakkerne fungerer. Så er der ekstrapakker der startes inde fra andre
ekstrapakker. Men de trækker alle på sims2 selv om man klikker på ekstrapakke
ikonet for at starte spillet.

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 29-12-06 10:15

Jubii skrev:

> Ja, jeg har ekstrapakker til sims2 og det er en lidt rodet erfære.

Egentlig er ideen ok, man kan starte det originale Sims2 uden
ekstrapakker eller skifte mellem de mere specielle ekstra pakker - uden
at skulle reinstallere/afinstallere etc

- Peter