www.bf2s.com
Fra : Hagar

Dato : 28-12-06 21:08

Hej

Er der nogen der ved hvordan de holder styr på ens sager på www.bf2s.com
(http://bf2s.com/player/77012924/)
Der er da nogle ting som jeg burde få en anden medalje i end det jeg har.
For at tage bare en ting, så er min Explosives Ordinance Badge da vist
forkert, efter min mening, der står jeg mangler at blive Veteran, men det er
jeg, og jeg er også Expert, for der er da grønne "flueben" ved det hele. Der
er også andre ting der ikke er vist rigtigt, min antiair og så videre.

Hagar

Fra : BuFFer

Dato : 28-12-06 22:07

> jeg, og jeg er også Expert, for der er da grønne "flueben" ved det hele.
> Der
> er også andre ting der ikke er vist rigtigt, min antiair og så videre.

Ja men du mangler så bare at dræbe x antal i én runde med fx explosives.

For at få veteran skal du dræbe 20, og expert skal du dræbe 30 i en runde
(IAR)

Har jeg forstået spørgsmålet rigtigt ?

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 02:43

"BuFFer" <nosp@m.2.me> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For at få veteran skal du dræbe 20, og expert skal du dræbe 30 i en runde

Tror du det er i én runde der skal dræbes det antal ? Jeg fik Expert i knife
over flere gange, og fik så samtidig guld badge, det samme med sniper, jeg
har aldrig kunne slå 35 ihjel med sniper i en runde. Jeg er ikke sikker, men
det virker bare underligt at noget er opdateret og andet ikke er, i den måde
jeg forstår systemet på, men jeg kan da tage fejl

Hagar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-12-06 03:31

Hagar skrev:

> [...]
> det virker bare underligt at noget er opdateret og andet ikke er, i den måde
> jeg forstår systemet på, men jeg kan da tage fejl

knife er også lidt anderledes ved veteran og expert, da disse ikke er
IAR = in a round, når der ved et badge står IAR er det in a round, ved
samtlige klasser er dette IAR man skal opnår ting. Dog er knife den
enest der ikke køre med IAR på nær basic.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 02:53

> [...]
>
> For at få veteran skal du dræbe 20, og expert skal du dræbe 30 i en runde

Ahhhh, her skal du se, man kan finde svar på meget, hvis man søger rigtigt
på nettet
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://img388.imageshack.us/img388/7530/veteranassault1pp.jpg&imgrefurl=http://www.battlefield-2.biz/BF2_Award_Badges.html&h=200&w=200&sz=14&hl=da&start=5&tbnid=_9SD5dElntAwxM:&tbnh=104&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dassault%2Bcombat%2Bbadge%26svnum%3D100%26hl%3Dda%26lr%3Dlang_da%7Clang_en%26sa%3DN

Jeg ved det er et langt link, men jeg kunne ikke få lov til at lave det
kortere

Hagar