Counter Strike Source
Fra : belial

Dato : 28-12-06 18:20

Jeg har noget tid spillet CS Source. Jeg downloadede spillet fra Steam uden
at skulle betale (vel fordi jeg har købt Half-Life 2?), og det er gået
ganske fint. Jeg har spillet tidligere idag, men da jeg til aften går ind
igen, skal jeg pludselig købe adgang for at få lov til at spille. Når man
går ind og ser sin spiloversigt, står der pludselig "purchase". Jeg fatter
ikke bjælde af det. Har jeg bare spillet en trial version, eller er der en
fejl, eller...?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-12-06 19:35

belial wrote:

> [...]
> pludselig "purchase". Jeg fatter ikke bjælde af det. Har jeg bare
> spillet en trial version, eller er der en fejl, eller...?

Ke?

Det må sgu være Valve der har n....... i det
Hvor lang tid siden købte du HL2?
Var det via Steam eller i en forretning?

Min installation ser ud umiddelbart fornuftig
Jeg har dog ikke spillet CS:S i lang tid - det er afinstalleret pt - men jeg
kan fint gå ind og installere spillet

Jeg har lige genstartet Steam for at se om der er opdateringer
Hmm - ingen forskel det ser fornuftigt ud

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : belial

Dato : 29-12-06 16:31

> Ke?

Hmm... har prøvet igen lige nu, og nu står der igen "launch" ud over CS
Source, så det er nok Valve der har fukket i det igår. Tak for svar til
alle.

Fra : Asbjoern

Dato : 28-12-06 19:50

Er det Game of the Year Edition, som du har købt? Da medfølger CS:S,
så du burde ikke skulle betale igen. Andre udgaver af Half-Life 2
medfølger CS:S vist ikke.

vh. Asbjørn

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-12-06 20:29

Asbjoern wrote:

> Er det Game of the Year Edition, som du har købt? Da medfølger CS:S,
> så du burde ikke skulle betale igen. Andre udgaver af Half-Life 2
> medfølger CS:S vist ikke.

Vi har tre pakker her i huset der er CS:S da med
Det er den første retail udgave af HL2 der kom på markedet

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-12-06 21:17

Peter Lykkegaard wrote:

> Vi har tre pakker her i huset der er CS:S da med
> Det er den første retail udgave af HL2 der kom på markedet
>
> - Peter

Samme her. har faktisk lige inst. HL2 og CS:S.

Fra : Asbjoern

Dato : 28-12-06 22:55

åh, okay. Jeg tager åbenbart fejl.

vh. Asbjørn

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-12-06 01:21

"belial" <666@yourmother.xz> skrev i en meddelelse news:4593fcb2$0$138$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> det. Har jeg bare spillet en trial version, eller er der en fejl, eller...?

Det virker fint her, jeg købte hl2 igennem stream da det udkom, jeg mener det
var noget med guld pakke hvor CS også fulgte med.

Jan Rasmussen