E-Mail
webnoob 5265
Send som ? ? ?
Fra : Mr. Mox

Dato : 28-12-06 18:04

Somme tider, ikke hver gabg , får jeg en besked om at nogen modtagere
ikke kan læse HTML post. (Jeg sender blot et almindeligt mail uden
vedhæng eller dikkedarer)

Så bliver jeg spurgt om jeg skal konvertere til ren tekst (?) eller
sende som HTML

Send kun som ren tekst er markeret som default.

Hvad skal jeg gøre og hvorfor???

Med venlige Nytårshilsener fra Mr. Mox

PS. Hvordan eksporterer jeg mit adressekartotek fra Thunderbird til Gmail?

Fra : Michael Haase

Dato : 28-12-06 20:55

Mr. Mox skrev dette den 28-12-2006 18:04:
> [...]
> sende som HTML
>
> Send kun som ren tekst er markeret som default.

Prøv at gå ind i "Funktioner -> Kontoindstillinger -> Komposition &..."
Hvis der er afkrydset i "Skriv meddelelser i HTML-format", så fjern
hakket, og der vil altid blive skrevet i ren tekst format.

--
Michael Haase

Fra : gil

Dato : 29-12-06 08:41

Den 28-12-2006 18:04, skrev Mr. Mox:

> PS. Hvordan eksporterer jeg mit adressekartotek fra Thunderbird til Gmail?

-- snip --
Hvordan importer jeg kontaktpersoner?
Du kan importere adressekartoteker til din Gmail-konto fra Outlook,
Hotmail, Yahoo!, orkut og andre tjenester. Import af kontaktpersoner er
ikke besværligt, men det kræver et par trin at udføre.

Først skal du formatere dine kontaktpersoner som en csv-fil - enten når
du eksportere dine kontaktpersoner fra din anden konto eller ved
oprettelse af en ny csv-fil. Dernæst skal du måske redigere filen for at
gøre den kompatibel med Gmail. Når dine kontaktpersoner er formateret
korrekt, kan du importere filen og overføre kontaktpersonerne til din
Gmail-konto.
-- snip --

--
gil