Et kvindehader site
Fra : Peter

Dato : 28-12-06 12:53

http://www.inquisition.pp.ru/eng/

Masser af piger der bliver torteret og brændt på bålet. mere perverst bliver
det ikke.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-12-06 13:08

Peter wrote:

> http://www.inquisition.pp.ru/eng/
>
> Masser af piger der bliver torteret og brændt på bålet. mere perverst
> bliver det ikke.

Najs. Kunne godt bruge et par af dem i højere opløsning til væggen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Bænni

Dato : 28-12-06 13:21

Lasse Jensen wrote:

> Najs. Kunne godt bruge et par af dem i højere opløsning til væggen.

højere opløsning - så skal de da vist i et syrebad.....

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-12-06 16:31

On Thu, 28 Dec 2006 13:08:20 +0100, Lasse Jensen <fafler@gmail.com>
wrote:

>Najs. Kunne godt bruge et par af dem i højere opløsning til væggen.

ja jeg har ikke set siden endnu - men jeg har prøvet at trægge et
forholdsvis lille billed ind i pdf og det kom der faktisk et pænt
print bar a-4 ark ud af ...

Fra : Paul

Dato : 29-12-06 00:46

Peter skrev:

> Masser af piger der bliver torteret og brændt på bålet. mere perverst bliver
> det ikke.

Nå !?

Er der virkelig nogen som får jern på over den smule?

M.v.h.

Paul

Fra : Leif Neland

Dato : 29-12-06 02:03

Peter wrote:
> http://www.inquisition.pp.ru/eng/
>
> Masser af piger der bliver torteret og brændt på bålet. mere perverst
> bliver det ikke.

Det sørgelige er jo bare, at det er virkelighed.
Religion og anden overtro var baggrunden for heksejagterne.

Men er man ude efter virkelig saftige ting, så prøv www.renderotica.com.

Det er computergrafik det hele, så "no animals or persons were harmed furing
the filming"

Leif