Rulleliste
Fra : Erik Gaden

Dato : 28-12-06 00:41

Jeg har skrevet vores repertoire i en rulleliste, indsat som en
formular i FP 2003. Jeg har fjernet knapperne til at sende med
men besøgende på siden kan imidlertid redigere i teksten, hvilket
ikke er hensigten. Jeg har kun brug for at vise vores repertoiere
i en rulletekst eller lignende. Kan nogen hjælpe med en formular
der ikke kan redigeres i af de besøgende? Problemet kan evt.
beskues på hounddogs.dk

Mvh Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 28-12-06 10:34

Fra : Erik Gaden

Dato : 02-01-07 22:25

Tak for dit svar. Kan du hjælpe mig med at indsætte "et eller andet"
funktionelt, der kan rumme vores repertoire?

Fra : Viggo

Dato : 29-12-06 22:07

"Erik Gaden" <eriks@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i en rulletekst eller lignende. Kan nogen hjælpe med en formular
> der ikke kan redigeres i af de besøgende? Problemet kan evt.

Frontpage 2003: Formater / Opførsel / Indsæt / Rulleliste
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : Erik Gaden

Dato : 02-01-07 22:00

Tak for hjælpen. Jeg har desværre nu det problem at alle titlerne i
rullelisten linker til startsiden. Kan jeg fjerne den funktion?
Jeg forstår ikke din besked: Slet "fjern" i adressen

Mvh Erik

Fra : Erik Gaden

Dato : 02-01-07 23:09

Tak for jeres hjælp. Jeg har nu oprettet en rulleliste, der virker
efter hensigten, så problemet ser ud til at være løst.

Venlig hilsen
Erik