Outlook Express fjerner adgang??
Fra : Annelise Brahtz

Dato : 27-12-06 18:17

Jeg har fået 2 e-mail med fotos, men "Outlook Express fjernede adgang til
flg. usikre filer osv."
Hvordan får jeg fat i disse filer?

Mvh.
Annelise

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-12-06 18:51

"Annelise Brahtz" <lise.b@ishoejby.dk> skrev :

>Jeg har fået 2 e-mail med fotos, men "Outlook Express fjernede adgang til
>flg. usikre filer osv."

Gunktioner => Indstillinger => Sikkerhed, resten skulle gi' sig
selv.

PS. Til en anden gang, så findes der en speciel gruppe til
Outlook Express.
--
Kerim
Bruger du Outlook Express?

Fra : Annelise Brahtz

Dato : 27-12-06 21:45

Hej Kerim

Tak for hjælpen! Jeg syntes ellers at jeg havde været inde i "Funktioner".
Hvad hedder den specifikke nyhedsgruppe for Outlook Express?
______________________

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-12-06 22:17

"Annelise Brahtz" <lise.b@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad hedder den specifikke nyhedsgruppe for Outlook Express?

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

(tager forbehold for slåfejl)

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-06 22:18

Annelise Brahtz skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> "Funktioner". Hvad hedder den specifikke nyhedsgruppe for
> Outlook Express? ______________________

Øhh - hvad stod der i sidste linie i Kerims signatur ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard