Fejl i Half-Life2
Fra : CC

Dato : 27-12-06 01:53

Har en fejl i Half-life2.
I kapitlet "Follow Freemann", hvor de kommer ind på trappen og finder
bazokaen/raketstyret, løber op af trappen og dræber alt på vejen. I toppen
af trappen, skal der loades en ny scene, men her sker fejlen.
Den nye scene loades aldrig, spillet forlades og MS-XP PRO kommer med den
sædvanlige smøre om at sende fejlmeddelse etc.

Jeg har prøvet og slette de lokale filer til HL2, geninstalleret dem via
nettet, checket det lokal datacache via funktionen checket
dataintegriteten.på Steams menuvalg

Intet har hjulpet, så hvad gør jeg nu ?

Fra : Asbjoern

Dato : 27-12-06 01:57

Jeg ved ikke, om det har nogen betydning, men hvilken hardware har du?
Hvilke baggrundsprogrammer har du evt. kørende?

vh. Asbjørn

Fra : CC

Dato : 27-12-06 12:42

"Asbjoern" skrev i en meddelelse
Jeg ved ikke, om det har nogen betydning, men hvilken hardware har du?
Hvilke baggrundsprogrammer har du evt. kørende?

vh. Asbjørn

HW: P4 2,9GHz, 1GB RAM, GeForce FX5200 128MB RAM, 250GB SATA HD
SW: Win XP PRO SP2; AWG antivirus; MS-Defender

Denne fejlmeddelse fandt jeg under systemoplysninger:
"Application Error; Fejlagtig program hl2.exe, version 0.0.0.0, fejlagtig
modul datacache.dll, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse
0x00008a37,&#x000d;&#x00a;

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-12-06 13:27

http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php/t16068.html

http://dayofdefeat.dk/?show=forum&fid=7&tid=111

http://www.forumplanet.com/gamespy/pc/topic.asp?fid=1406&tid=1989557

Fra : BuFFer

Dato : 27-12-06 18:53

> Jeg har prøvet og slette de lokale filer til HL2, geninstalleret dem via
> nettet, checket det lokal datacache via funktionen checket
> dataintegriteten.på Steams menuvalg

Har du også slettet hele hl2 mappen inkl confics osv.

Fra : CC

Dato : 28-12-06 12:01

"BuFFer" skrev i en meddelelse ...

> Har du også slettet hele hl2 mappen inkl confics osv.

Niks - men hvilken mappe skal jeg slette ?
Er det C:\programmer\Valve\Steam\"brugernavn"\half-lif 2 + alle undermapper
hertil ?

(Jeg vil nødig ødeløgge nogle af de andre spil. Jeg får på puklen hvis jeg
ødelægger sønnens CS)

Fra : BuFFer

Dato : 28-12-06 14:07

> Niks - men hvilken mappe skal jeg slette ?
> Er det C:\programmer\Valve\Steam\"brugernavn"\half-lif 2 + alle
> undermapper hertil ?

Nemlig ja - de oprettes automatisk igen hvis de mangler - når spillet starer
op.

Men HUSK: Save games slettes ... hvis du ikke gemmer dem andert steds ;)

Fra : CC

Dato : 28-12-06 17:51

> Nemlig ja - de oprettes automatisk igen hvis de mangler - når spillet
> starer op.
>
> Men HUSK: Save games slettes ... hvis du ikke gemmer dem andert steds ;)

Save kataloget blev kopieret til et andet sted på harddisken.
Her lavede jeg en fejl men praksis betydning, jeg slettet hl2 kataloget, og
ikke bin kataloget eller hl2.exe under half-lif2 kataloget.
Men what-ever nu virker det sku - helt kanon - Tusinde tak for hjælpen.

Fra : CC

Dato : 28-12-06 19:10

Der skulle have stået