dykkermedicinkyndig læge
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 26-12-06 22:41

Hej med jer

Hvordan får jeg en konsultation hos en læge, der er kyndig
i dykkermedicin? Vil min egen praktiserende læge kunne henvise
mig, eller kan jeg springe dette led over og få en tid direkte
hos dykkerlægen?

Både mhp på nogle "sjove" symptomer
(http://www.scubaboard.com/showthread.php?t=171281) og generelt at få
et "check-up".

I Københavnsområdet...

På forhånd tak

Ole

Fra : Allan Hansen

Dato : 26-12-06 22:51

"Ole Michaelsen" <nejtak@tilspam> skrev i en meddelelse
> [...]
> i dykkermedicin? Vil min egen praktiserende læge kunne henvise
> mig, eller kan jeg springe dette led over og få en tid direkte

Mon ikke din egen læge kan henvise dig til Flyvemedicinsk Klinik på Riget.
Ellers kan du finde dykkerlæger på http://www.dykkermedicin.dk/

Allan Hansen

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 26-12-06 22:55

Hej ole

Du kan bare finde en på listen og henvende dig til direkte
http://www.sofartsstyrelsen.dk/sw2385.asp

MVH Svend Erik

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 27-12-06 11:51

Hejsa

Svend Erik Østergaard Nielsen skrev:
> Du kan bare finde en på listen og henvende dig til direkte
> http://www.sofartsstyrelsen.dk/sw2385.asp

Desværre er listen ikke opdateret og indeholder 'kun' læger der kan
godkende professionelle

Jeg har selv været godt tilfreds med Hanne Hove
(http://www.dyk.nu/pages/dykkerlaeger.htm), men find en nær dig selv!

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen