Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt mini kamara!
Fra : Lars

Dato : 26-12-06 13:00

Hej i gruppen.
Jeg har et Sony P200 som jeg har været mægtig glad for at have om mini
kamera... derfor vil jeg gerne have et i sammen størrelse, men findes der
virkelig ikke et kamara i den størrelse som kan optage video i større
opløsning end 640*480`?
vh Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-12-06 15:14

Lars wrote:
> [...]
> kamera... derfor vil jeg gerne have et i sammen størrelse, men findes
> der virkelig ikke et kamara i den størrelse som kan optage video i

Prøv i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor den slags spørgsmål hører
hjemme.

Der er garanteret noget om samme emne i forvejen

Jan

Fra : Lars

Dato : 26-12-06 19:30

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message news:45912e29$0$2096

> Prøv i news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor den slags spørgsmål hører

den kan jeg ikke finde via Cybercity.... Er der virkelig ingen af jer der
lige kender sådan en model som kan klare over 640 x 480
vh Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-12-06 21:34

Lars skrev:
> den kan jeg ikke finde via Cybercity....

Så skal du kigge bedre efter, jeg kan fint se den på news.cybercity.dk.

-Thomas

Fra : Lars

Dato : 26-12-06 22:16

"Thomas Jensen" <news@kauf[dot]dk> wrote in message news:4591874a$0$175

> Så skal du kigge bedre efter, jeg kan fint se den på news.cybercity.dk.

nope... kan altså ikke finde den. Skide være med det.. jeg må søge andre
steder.
Tak for hælpen
vh Lars

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-12-06 22:42

On Tue, 26 Dec 2006 22:16:27 +0100, Lars wrote:

> nope... kan altså ikke finde den. Skide være med det.. jeg må søge andre
> steder.
> Tak for hælpen
> vh Lars

Opdater din gruppe liste.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Fra : Lars

Dato : 27-12-06 09:34

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message

> Opdater din gruppe liste.

Har været der... og forsøgt at slette min news konto og reinstallere den...
stadig intet.
vh Lars

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-12-06 09:50

On Wed, 27 Dec 2006 09:33:33 +0100, Lars wrote:

> Har været der... og forsøgt at slette min news konto og reinstallere den...
> stadig intet.
> vh Lars

Jeg kan se at du poster fra newsbin.cybercity.dk som er deres gamle server
der er blevet dedikeret til binære vedhæfninger. Prøv at skifte
servernavnet ud med news.cybercity.dk og så skal du se.

Fra : Ivar

Dato : 26-12-06 22:10

Lars skrev:

> den kan jeg ikke finde via Cybercity....

Så prøv at indlæse grupperne igen. Eller brug sunsite eller en
anden udbyder. Kamerakøb hører IKKE hjemme i denne gruppe!

Ivar Magnusson

--
Liste over objektiver og blitz til Canon EOS:
http://lexinfo.dk/eos/canon.html

Fra : Lars

Dato : 26-12-06 22:16

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-06 11:31

Lars skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Rolig rolig.... godt ord igen skipper.

Som Jens er inde på, så er Cybercity's news-server for et år
eller to siden delt op i to servere:

newsbin.cybercity.dk (binære grupper)

news.cybercity.dk (tekstgrupper)

Du bruger den første til binære grupper - og der finder du ikke
alle de nye tekstgrupper.

Så forklaringen er meget simpel

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-12-06 22:17

Lars wrote:

> Er der virkelig ingen af jer der
> lige kender sådan en model som kan klare over 640 x 480

Du får nok mere ud af at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-12-06 22:43

On Tue, 26 Dec 2006 13:00:11 +0100, Lars wrote:

> [...]
> kamera... derfor vil jeg gerne have et i sammen størrelse, men findes der
> virkelig ikke et kamara i den størrelse som kan optage video i større

Prøv i dk.fritid.foto.indkoeb, men kan dit tv klare mere end de 640 x 480.

Fra : Lars

Dato : 27-12-06 19:23