Ændring af printeropsætning?
Fra : Jan Andersen

Dato : 26-12-06 11:24

Jeg har lige investeret i en Xerox Phaser 6120 farvelaserprinter.
Jeg har indstillet printeren (på printerens betjeningspanel) til at
udskrive i sort-hvid som default. Når man skal udskrive i farve, kan
man så ikke ændre printerindstillingen på Mac'en, som man f.eks. kan
i Windows? Jeg kan kun finde ud af det ved at ændre opsætning på
printerens betjeningspanel.

Mvh.
Jan Andersen
(iMac rookie)

Fra : Lyrik

Dato : 26-12-06 12:29

Den 26.12.2006 kl. 11:23 skrev Jan Andersen <avajba@worldonline.dk>:

> [...]
> man så ikke ændre printerindstillingen på Mac'en, som man f.eks. kan
> i Windows? Jeg kan kun finde ud af det ved at ændre opsætning på

+++++++++++++++++++++
Tillykke med den. Må jeg spørge om det er den model der kører med de nye
farveklodser i stedet for tonerpatroner?

Hilsen
Jens

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Jan Andersen

Dato : 26-12-06 16:08

Lyrik skrev:

> Tillykke med den. Må jeg spørge om det er den model der kører med de nye
> farveklodser i stedet for tonerpatroner?

> [...]

Den er med patroner:
http://printersalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=144363&SamleMenuID=&gruppe=120&Extended=&SiteID=4&serie=&producent=Xerox

Er der ikke på Mac samme mulighed for at "styre" periferiudstyr som i
Windows?

Mvh.
Jan