Nogen der har forstand på sea&sea kameraer~
Fra : per_dyk@yahoo.dk

Dato : 25-12-06 11:01

Hej

Jeg har et Sea&Sea MotoMarine II EX kamera.
Men på bagklappen. Altså det låg man åbner når der skal skiftes
film, er den kant der holder O-ringen når man åbner kameraet gået
løs.Den er fra fabrikkens side limet på men limningen har af en eller
anden grund sluppet.
Jeg er interesseret i nøjagtigt hvilken type plast det er lavet af da
jeg gerne vil bruge den rigtige lim i første forsøg.
Jeg har mailet til fabrikken i Japan før at spørge, men de svarede
blot at jeg skulle indlevere det til mit lokale serviceværksted for
reparation.
Når man kigger på deres hjemmeside skulle den danske importør have
en hjemmeside der hedder :
http://www.takegawa.dk/ Den ser bare ikke ud til at eksistere mere, og
jeg er egentlig også mere indstillet på at lave det selv, da et
besøg på et autoriseret værksted vel nemt bliver dyrere end
kameraets værdi.
Hvis man ikke ved hvilken plasttype der er tale om er der så andre
muligheder end at prøve alm. sekundlim ?
Samlingen skal jo ikke være vandtæt blot holde O-ringen når man
åbner kameraet, så det værste der kan ske hvis det ikke holder er
vel at det blivere endnu sværere at lime anden gang ?

Mvh.

Per

PS.

Skulle der være en der ligger inde med stumper (evt. fra et druknet
kamera) er jeg også interesseret.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 17:17

Hej Per

Hurra for google

Sea & Sea Scandinavia
Granlunden 31
2635 Ishøj
43739281

de kan måske svare dig på hvad du skal gøre, eller de kan måsk hjælpe dig på
anden måde.

Med venlig hilsen

Bo Poulsen

Fra : per_dyk@yahoo.dk

Dato : 26-12-06 22:03

Bo Frenning Poulsen (snabela) skrev:
> Hej Per
>
> Hurra for google
>
> Sea & Sea Scandinavia
> Granlunden 31
> 2635 Ishøj
> 43739281
>
> de kan måske svare dig på hvad du skal gøre, eller de kan måsk hjælpe dig på
> anden måde.
>
> Med venlig hilsen
>
> Bo Poulsen

Hej Bo

Tak for hjælpen, men nu har jeg prøvet med alm. sekundlim og det ser
foreløbig ud til at holde.

med venlig hilsen

Per Hansen

Fra : CC

Dato : 26-12-06 23:37

<per_dyk@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Bo Poulsen

Hej Bo

Tak for hjælpen, men nu har jeg prøvet med alm. sekundlim og det ser

... og iøvrigt er han fuldstændig umulig at komme i kontakt med. Forsøgte
over en længere periode både at maile, ringe og skrive, men hørte aldrig
noget. Forsøgte mig også med Sea&Sea i Japan og importører i Tyskland og
England til ingen verdens nytte, så jeg skrottede kameraet og købte
digitalt.

vh
Claus

Hent en gratis SPAMfighter her.