Tæt på kattemord...!
Fra : mfn

Dato : 24-12-06 22:41

Jeg var lige ved at slå min kat ihjel for 5 min siden!

Men den gjorde klogt løbe sin vej.

Årsag: Sad i en poker-pulje på nettet til 150 dollars med en rigtig rigtig
god hånd.

Hvad sker der så lige inden hånden er færdig? - og der hvor jeg spiller er
der ikke de såkalde "all-in disconnects" med.

Gæt - eller se længere nede...

<

<

<

<

<

Spasserkatten leger med et eller andet på bordet som min pc står på og får
for første gang ever javet sin ene klo rundt om strøm-ledningen til min pc
og trækker den til sig. Resultat: Trækker stikket ud og alt går i sort....
ARGH! Den får sgutte nogen julegave i år ;)

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 24-12-06 22:54

<klip> en historie om en klog kat og poker-spil>

Ja, så kan du lære det...ikke at spille poker en højhellig juleaften....
Nærmest helligbrøde, så stor respekt for din kloge kat :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Denise

Dato : 25-12-06 00:02

mfn wrote:
> [...]
> strøm-ledningen til min pc og trækker den til sig. Resultat: Trækker
> stikket ud og alt går i sort.... ARGH! Den får sgutte nogen julegave

Ha ha ha, herregud, det er jo kun penge. Så kan du lære at tage dig mere af
din kat

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-12-06 00:28

mfn wrote:
> [...]
> strøm-ledningen til min pc og trækker den til sig. Resultat:
> Trækker stikket ud og alt går i sort.... ARGH! Den får sgutte nogen

ROFL

Klog lille mis

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 25-12-06 15:42

> [...]
> og trækker den til sig. Resultat: Trækker stikket ud og alt går i sort....
> ARGH! Den får sgutte nogen julegave i år ;)

Jeg er enig med de andre piger: Spil er noget usikkert, upålideligt
noget, mens den kærlighed og glæde, du får af din 'spasserkat' er
lutter sikker lykke!
Det bedste held, man kan have, er en spindende kat at nusse i sofaen....
Man kan også samle sine ledninger, så de ikke er til fare for
merbemeldte lille lykkespreder.....
Kærlig hilsen fra en sofa-kat og en lykkelig 'ejer'
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-12-06 15:45

mfn <jadahva@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvad sker der så lige inden hånden er færdig? - og der hvor jeg spiller er
> der ikke de såkalde "all-in disconnects" med.

<snip>

> [...]
> og trækker den til sig. Resultat: Trækker stikket ud og alt går i sort....
> ARGH! Den får sgutte nogen julegave i år ;)

Måske reddede katten dig fra a tabe yderlig $150, fordi den var klar
over at der var andre der havde en bedre hånd...

Fra : mfn

Dato : 25-12-06 16:57

> Måske reddede katten dig fra a tabe yderlig $150, fordi den var klar
> over at der var andre der havde en bedre hånd...

Nej nej, jeg havde det bedst mulige - 4 ens!

*Snøft* er der slet ingen som har lidt medlidenhed ;)

Nu må jeg bruge en 20´er på noget 10-sekunder-lim så limer jeg sgi stikket
fast til væggen så kan katten vel ikke trække det ud.

Jojo, "Smukke" som hun hedder er skam sødt nok i mange andre henseender.
Altså lige bortset fra når hun bliver legesyg og går grassat på alt og alle.
Eller når hun midt om natten "finder" naboens meget større mis (min er
killing) og vil lege. Det vil den store bare ikke og så er der larm i gaden
skulle jeg hilse og sige ;) Men det lærer hun jo nok henad vejen.

Min datters fjernstyrede traktor hun fik i julegave i går er et hit - også
for katten. Hold da op hvor hun kan fise og hoppe og springe efter den ;)

Fra : sulejma

Dato : 27-12-06 00:30

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej nej, jeg havde det bedst mulige - 4 ens!
>
> *Snøft* er der slet ingen som har lidt medlidenhed ;)

Nej :) men godt nytår.

Helena

> [...]
> for katten. Hold da op hvor hun kan fise og hoppe og springe efter den ;)

Hent en gratis SPAMfighter her.