Sexet jul?
Fra : Basil

Dato : 24-12-06 22:17

Hej med jer.
Er der nogen der har fået noget sex eller sexrelateret i julegave?
Jeg selv har ikke
Kai

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-12-06 02:24

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Hej med jer.
> Er der nogen der har fået noget sex eller sexrelateret i julegave?
> Jeg selv har ikke

Frigjort eller ej, så er det sygt at stå i familiens skød en juleaften med
unger og det hele og så pakke diverse uartige legesager ud.
Men indrømmet problemet kunne let løses på anden vis end at lægge en
syngende dildo under træer.

Mvh. Brian

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-06 05:40

On Sun, 24 Dec 2006 22:17:11 +0100, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Hej med jer.
>Er der nogen der har fået noget sex eller sexrelateret i julegave?

Nahh det er som man tager det jeg har fået de 3 første sessoner af
heksene fra waren manor - hvor jeg har lejlighed til at side at dyrke
min elskede Holly Marie Combs i mange af de 46½ times sende tid ;)

NU er holly jo ikke lige frem erotoman - men der findes et afsnit der
heder jeg mener det er Caioto ( find selv ud af hvordan det staves )
det er de her bare de har i amerika hvor der løber let på klædete
damer rundt på bar disken og servere drinks for primært herre

jeg mener afsnittet heder caioty pipper ... det ligger på min hjemme
side ....... men ellers har Holly kun været erotisk EN gang og det var
uden for serien og før den kom til verden - men der smider hun
overdelen og blotter barmen ohhh du milde for en fryd for øjet - hun
har ikke store bryster jeg vil skyde dem til en B men faste og nogen
helt enestående bryst vorter - en ting der tit går galt med meget
store bryster det af bryst vorterne følger med og bliver tilsvarende
store op til størelsen på en underkop og det holder sgu ikke !!!

Fra : Jens

Dato : 25-12-06 07:57

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> store bryster det af bryst vorterne følger med og bliver tilsvarende
> store op til størelsen på en underkop og det holder sgu ikke !!!

Så du sad alene juleaften, og så video Bøø..

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-12-06 09:10

On Mon, 25 Dec 2006 07:57:05 +0100 "Jens" <jens@fuglefjams.dk> sent the
following smoke signals:

>Så du sad alene juleaften, og så video Bøø..

Det har han vel gjort i de par måneder hvor han "var i Thailand"...

--
Thomas

A Very Messy Christmas To All

Fra : Jens

Dato : 25-12-06 16:04

Hr. Jensen wrote:
> On Mon, 25 Dec 2006 07:57:05 +0100 "Jens" <jens@fuglefjams.dk> sent
> the following smoke signals:

> Det har han vel gjort i de par måneder hvor han "var i Thailand"...

LOL
Ja indtil de "stjal" hans bærbar pc.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-12-06 23:53

Jens wrote:

> LOL
> Ja indtil de "stjal" hans bærbar pc.

jae .. Så slap rejsebeskrivelserne op.

Fakta var at han sad i et lysthus på Bornholm ved papfar. Det passer også
med hans bøvl med trådløs netværksforbindelse.

/FL

Fra : Jens

Dato : 26-12-06 09:20

Frank Leegaard wrote:

> jae .. Så slap rejsebeskrivelserne op.
>
> Fakta var at han sad i et lysthus på Bornholm ved papfar. Det passer
> også med hans bøvl med trådløs netværksforbindelse.
>
> /FL

Mon han har været over på afvæning hos papfar ?

Fra : dagdagny@gmail.com

Dato : 26-12-06 02:18

Fra : Blinkhinde

Dato : 26-12-06 23:39

Basil skrev:
> Hej med jer.
> Er der nogen der har fået noget sex eller sexrelateret i julegave?
> Jeg selv har ikke

Det har jeg (-:

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-12-06 04:25

On 26 Dec 2006 14:39:29 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Det har jeg (-:

HVAD ???????????????????? :)

Fra : Bænni

Dato : 27-12-06 12:58

Bo M. Mogensen wrote:

> HVAD ???????????????????? :)

han skrev: DET HAR JEG!!!

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-12-06 16:14

"Bæ" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> han skrev: DET HAR JEG!!!

Du tager som sædvanligt fejl, Bæ.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 27-12-06 21:28

Bo M. Mogensen skrev:

En lille, sød og meget kort sag af en nisse-pige-kjole, lidt frækt
undertøj; en (ja, hvad skal man kalde det?) temmelig udfordrende
"skoleuniform" og et par "Bimbo-støvler".