CBR1000F ur
Fra : Ole

Dato : 24-12-06 15:35

Interesserede kan se i dk.binaer.motor

mvh Ole

Fra : Kim Christensen

Dato : 25-12-06 13:18

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:Ykwjh.41$D61.24@news.get2net.dk...
> Interesserede kan se i dk.binaer.motor
>
> mvh Ole
Hej Ole

Tak for billederne

Jeg har selv et Moto Detail ur magen til monteret i cockpittet - dog sidder
det på Hondamærket på den plastramme der omkrandser hele cockpittet.

Der er første gang jeg ser et cockpit hvor der ligesom er en fordybning i
højre side :-0

Kan det være hjemmelavet ?

mvh. Kim/Tårnby MC78
CBR1000F

Fra : CL

Dato : 25-12-06 14:46

Kim Christensen wrote:

> [...]
> cockpittet.
> Der er første gang jeg ser et cockpit hvor der ligesom er en

Det er hjemmelavet jeg lavede det samme på min sidste år.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Ole

Dato : 25-12-06 19:07

Se nedenstående:
Jeg er nu længere i projektet. Revnen er "lappet" og instrumenthuset
nymalet.
Jeg fandt ud af at hullet til uret er hjemmelavet af den tidligere ejer. Der
er skåret et hul svarende til størrelsen på et billigt armbåndsur. Derefter
er der limet (silicone) et rør på så der kommer noget "dybde" i hullet.
Det ur der sad på den var gået i stykker, så jeg har indkøbt et nyt
(vandtæt) fra Louis.de.
For at få plads på undersiden af huset, har det været nødvendigt at file i
det klare glas der dækker omdrejningstælleren; det er dog gjort hvor det
ikke er synligt.
Bedøm selv resultatet ud fra vedhæftede fotos.

mvh Ole

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-12-06 14:58

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Interesserede kan se i dk.binaer.motor
>
> mvh Ole

ser helt pænt ud.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 26-12-06 19:04

> ser helt pænt ud.

nu bliver jeg snart meget nysgerrig. Kan en maile billedet til mig, eller
fortælle mig en gratis newsudbyder der tilbyder dk.binær.... da cybercity
åbenbart ikke gør det :-/

Fra : Snusken

Dato : 26-12-06 21:01

der tilbyder dk.binær.... da cybercity
> åbenbart ikke gør det :-/

Du skal oprette en ny konto til newsbin.cybercity.dk så virker det

mvh Erik