Isoleret værkstedsskur
Fra : Alfons Åberg

Dato : 24-12-06 07:59

Hejsa!

Da jeg er godt træt at mit nuværende ikke-isolerede skur - overvejer jeg nu
at bygget et nyt isoleret. Det nuværende er desværre konstrueret for dårligt
og med for lille ståhøjde - til at det kan betale sig at isolere dette.

Sprøgmålet er nu - om der findes et hel/halv - fabrikata - som jeg evt. kan
bygge videre på - eller om jeg skal starte fra bunden...

Størrelsen skal være ca 3 m. * 6 m. - med alm. ståhøjde, ensidig
taghældning.

Pfht, Alf.

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 24-12-06 09:53

"Alfons Åberg" <knold@ms.xom> skrev i en meddelelse
> [...]
dårligt
> og med for lille ståhøjde - til at det kan betale sig at isolere dette.

Hvorfor er det lige at det skal være isoleret? Skal det opvarmes?

Steen.

Fra : Ole

Dato : 24-12-06 14:09

Et billigt udgangspunkt at bygge videre på, er en lavpris carport (du kan
sikkert ikke købe materialerne til samme pris).

mvh Ole