Pigens nej er gerne ja.GOD ORDSPROGS-JUL
Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-06 03:57

Den, der sparer sin mødom for længe, får lov at beholde den
også i alderdommen.

En smuk pige vænner sig hurtigt til at ligge på ryggen.

Pigens nej er gerne ja.

En pige uden varme, er som en mand uden arme.

Ingen er en god kvindeven, uden han er sine penges uven.

Når pigen bejler selv, får ungersvend ikke nej.

Man har jo ikke andet morskab, end det man selv laver sig.

Hellere en bule på maven, end aldrig at få en mand.

Xx Straks når hans lem første gang rejser sig, tænker han på
ægteskab.

Xx Vuggen er helligere end alteret.

xxSø Den, der er født dejlig, er halv gift.

Fra : preben nielsen

Dato : 24-12-06 11:37

> [...]
> ægteskab.
> Vuggen er helligere end alteret. Den, der er født dejlig,

Tak for kaffe !!!

Hvis jeg selv skulle have været ud og samle så meget vås sammen så
ville det have taget lang tid. Så tak til BW for at være sådan en
koncentreret kilde og leverandør af dette :)

Ikke at der ikke er mening i talemåderne enkeltvis, sat sammen in
en BW-tråd.... :)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : udsigt

Dato : 26-12-06 05:21

Bo Warming wrote:
> [...]

som der står i sangen:
"der findes ikke mage til unge pigers sind
de siger nej om dagen men ja i måneskin"

Det koster altid, one way or another

man har kun det skæg man selv sidder på.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-12-06 10:46

udsigt wrote:

> som der står i sangen:
> "der findes ikke mage til unge pigers sind
> de siger nej om dagen men ja i måneskin"

Nok nogle af de mest tåbelige sanglinier, der er skrevet.

Hvis mænd altid respekterede et nej, ville der måske være nogle ganske få
kokette gæs, der blev snydt for et knald, men millioner af kvinder ville
slippe for at blive voldtaget.

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : ThomasB

Dato : 26-12-06 12:21

> [...]
> kokette gæs, der blev snydt for et knald, men millioner af kvinder ville

Jep, netop og hvis vi forbyder sex helt, er vi helt sikre på at ingen lider
overlast

Mænd skal lære at respektere et nej, og kvinder skal lære at sige ja, når de
mener det.

Jeg tror i øvrigt at der stadig er mange der skammer sig over at "føle
lyst", og derfor siger nej pr. refleks.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-12-06 16:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Mænd skal lære at respektere et nej, og kvinder skal lære at sige ja,
> når de mener det.

Pjat.

> Jeg tror i øvrigt at der stadig er mange der skammer sig over at "føle
> lyst", og derfor siger nej pr. refleks.

Pjat.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-12-06 16:42

> Pjat.

> Pjat.

Hmm..

Fra : Bænni

Dato : 28-12-06 09:51

ThomasB wrote:

> Hmm..

ja - ham jens er da vist faldet af på den her på det sidste.....

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-06 17:10

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Pjat.

Kvinder skal teste mandens situationsfornemmelse ved at se om han
forstår hvornår nej skal tolkes som måske og fortsætte legen hvor hun
gør sig kostbar - engang i årelang forlovelses-periode (Syv år for
Lea, Syv år for RAchel i Mosebog5)

nu blot en time på hans sofa

Men alle kvinder jeg har fået børn med eller boet sammen med har jeg
spurgt direkte og ærlighed varer længst

Mon ikke fremtidens kvinder oftere er ærlige som Thomas B foreslår

JEns Bruun elsker uærlighed og vil ikke have retfærdighed ifodbold for
skænderier er så sjove så liniedommeren må gerne være blind og ikke
bruge elektronik

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-12-06 17:15

> Men alle kvinder jeg har fået børn med eller boet sammen med har jeg
> spurgt direkte og ærlighed varer længst

Ærlighed er ikke sjovt i forbindelse med sex.

> Mon ikke fremtidens kvinder oftere er ærlige som Thomas B foreslår

Muligvis, men det bliver sgu' kedelige tider.

> JEns Bruun elsker uærlighed

Nej, det gør Jens Bruun ikke.

> og vil ikke have retfærdighed ifodbold for
> skænderier er så sjove så liniedommeren må gerne være blind og ikke
> bruge elektronik

Du fatter intet om fodbold, så lad det nu hvile. Jeg vil dog betro dig så
meget: Stort set al leg og sport er sjovt, fordi der er et element af
uforudsigelighed involveret. Når legen/sporten bliver milimeterretfærdig, er
det ikke sjovt længere.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-12-06 17:40

> Ærlighed er ikke sjovt i forbindelse med sex.

> Muligvis, men det bliver sgu' kedelige tider.

Måske, men det bliver bolletider

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-06 00:56

> Ærlighed er ikke sjovt i forbindelse med sex.

Din smag er vist sjælden.
Mange elsker bedst når de ikke risikerer falskanmeldelse for voldtægt
dagen efter

> Muligvis, men det bliver sgu' kedelige tider.

Smag og behag er forskellig. Hvis du kan kan fordrive kedsomhed via
uærlig gambling og ikke ved at flytte menneskehedens grænser
konstruktivt, så dig om det

At man skal anerkende mysterier og intuitive løsninger er vi helt
enige om - men hver ting til sin tid.

> Nej, det gør Jens Bruun ikke.

Måske du blot udtrykker dig ubehjælpsomt. Vær præcis, eksakt,
letforståelig.
Forklar dig udfra konkret eksempel.

> [...]
> element af uforudsigelighed involveret. Når legen/sporten bliver
> milimeterretfærdig, er det ikke sjovt længere.

Når elektronik kan gøre linievogteren perfekt så ikke der fældes
lortede partiske domme, så bør SPORTSELSKERE støtte at fremskridtet
udnyttes, når der er råd til investeringen

Uforudsigelighed kan man få ved at gamble

Hvis man elsker gambling med uskyldige, så må man elske
Tønder-retssagen der nu snart færdiggøres udfra uklare regler.

Sport må gerne vise vejen mht retfærdige afgørelser - det kan smitte
af på retsvæsen

HVorfor ikke lade fodboldhold vinde på dygtighed til fodbold?
Hvoror skal dommerkorruption forkæles?
Konsekvensen af din romantik må være at give dommere incl i
retsvæsenet bind for øjnene så den uærlige uforudsigelighed som er DIT
EGOISTISKE SMAGSDOMMER-IDEAL får gode kår.

Når man siger MAGT ER RET og anderkender Maradonnas boksen fodbold i
mål, så lægger man op til livstidsfængslinger af uskyldige.
Skidt med fodbold men at forkæle feministernes had mod mænd er dårlig
etik

Politiken slogan idag lyder "SEx er besværligt for superhelte i stram
dragt" Men det er privatsag. Vi skal have få klare love og de skal
ALTID overholdes, både i sport og andet
Skal faderhusets skøde erstattes af en lodseddel med odds for om de
får deres ejendom?
Det er hvad MAru Sareen (R) ønsker når han idag vil stoppe rydning for
ikke at få glasskår på gaden.

Min gades kirke hvor der kommer 5 gamle damer er een af de
organisationer der trækkes frem for at forhindre rydning.Alle damerne
er enige med mig om at lov og orden er altid godt. Men præsten er rød
og i lommen på bispen der er højrød
Uforudsigelighed kan då få ved at vælge skitzofren, radikal kæreste -
kan det ikke dække dit behov, JEns Bruun?

Fra : Bænni

Dato : 28-12-06 09:52

Jens Bruun wrote:

> Ærlighed er ikke sjovt i forbindelse med sex.

og Kærlighed gør sex kedelig

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-06 13:01

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> og Kærlighed gør sex kedelig

Man kan faktisk være så forelsket, at man ikke kan få orgasme / udløsning.

Mvh. Brian

Fra : Bænni

Dato : 28-12-06 13:19

Brian Olesen wrote:
> "Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> Man kan faktisk være så forelsket, at man ikke kan få orgasme / udløsning.
>
> Mvh. Brian

det skal du ikke være ked af - det går over

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-06 16:04

Hej

> det skal du ikke være ked af - det går over

Et tilfælde, hvor man ikke kan erstattes af jeg. Det er nemlig ikke noget
jeg personligt har prøvet.

Mvh. brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-12-06 17:40

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Pjat.

> Pjat.

igen må vi bøje os i støvet for Jens' dybtborende argumentation og
menneskelige indsigt.

Per V

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-06 01:03

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> igen må vi bøje os i støvet for Jens' dybtborende argumentation og
> menneskelige indsigt.

Din ironi om hans PJAT er klog, men faktisk kan der også være kløgt i
at kvinder vil have partnere der kan leve med lidt "alt flyder" og
holdninger ændres efterhånden som charme gør hende våd mellem benene

Blot in´gen blander jura og straf ind i kvinders surhed over at et
knald ikke var ideelt. . De får ikke blødende sår og må leve med at de
valgte at være i enrum dvs sætte sig i en bevismæssig umulig
situation

JEg foretrækker folk der er ærlige og ved hvad de vil, men smag og
behag er forskellig.

Når jeg købte ægte tæper i AFghansitan var det sjovt at prutte pris,
men flirt er ofte en kunstart i en helt anden boldgade og det er godt
at man kan gå i Istedgade/Skelbækgade når man er i det humør.

Fra : mads

Dato : 27-12-06 13:00

Per Vadmand wrote:

> [...]
> ganske få kokette gæs, der blev snydt for et knald, men millioner af
> kvinder ville slippe for at blive voldtaget.

Hvis de også siger nej i måneskin, så må det respekteres. Men det er nu værd
at vent og se hvad hun siger. det gode gamle spil.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-06 00:25

"mads" <madsout@hopigen.invalid> wrote in message

> Hvis de også siger nej i måneskin, så må det respekteres. Men det er
> nu værd at vent og se hvad hun siger. det gode gamle spil.

Kvinder der ikke er trygge ved en fyr, bør ikke sætte sig i en
bevismæssig umulig situation og vælge at være i enrum med ham i
måneskin

Fra : ThomasB

Dato : 28-12-06 01:09

> Kvinder der ikke er trygge ved en fyr, bør ikke sætte sig i en bevismæssig
> umulig situation og vælge at være i enrum med ham i måneskin

Synes du det er rimeligt at det skal være sådan?

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-12-06 10:31

> Synes du det er rimeligt at det skal være sådan?

Der er så meget i denne verden, der ikke er rimeligt. Tror du, vi får en
bedre verden og bliver lykkeligere mennesker, hvis vi slipper for alt det,
der er "urimeligt"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-06 21:36

> [...]
>
> Der er så meget i denne verden, der ikke er rimeligt. Tror du, vi
> får en bedre verden og bliver lykkeligere mennesker, hvis vi slipper

Stort set, ja

men det kan være sund udfoprdring at man kæmper lidt med sagen selv fx
sportssnyd