Tumpet kristen opdager sin kødlige natur..~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-12-06 02:06

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article254297.ece

"En kristen mandlig brite, der gik i kirke hver søndag, blev tirsdag
ved en domstol i London tilkendt en erstatning på 30 millioner kroner,
efter at en arbejdsulykke gjorde ham til et konstant liderligt sex-dyr,
der blev storforbruger af prostituerede og pornografi, hvilket i sidste
ende kostede manden hans ægteskab, rapporterer Reuters.

29-årige Stephen Tame fra Suffolk fik voldsomme hovedskader ved et fald
på sin arbejdsplads, hvilket ændrede hans personlighed og
transformerede ham fra en trofast nygift mand til en uhæmmet person,
der havde to affærer samtidig med sit ægteskab som supplement til
besøgene hos prostituerede og et stort forbrug af porno. "

Lyder for mig som om han blev normal efter det slag i knolden...!

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

Fra : Patruljen

Dato : 25-12-06 13:06

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> [...]
> besøgene hos prostituerede og et stort forbrug af porno. "
>

> Lyder for mig som om han blev normal efter det slag i knolden...!

Rofl -

Ja, det kunne fint lyde somom det slag, satte et par ting lidt bedre
på plads for den stakkels fyr. At han så ovenikøbet får penge for
det er da vældigt smart kalkuleret.
Nu vil damerne flokkes omkring ham, hvis han bare dasker lidt rundt med
et par seddelbundter. Det hele er somend ganske naturligt.

God Jul. Perlsø.

Best regards Bruun

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-12-06 14:51