Og det skete i de dage (mandtal)
Fra : Armand

Dato : 23-12-06 23:53

Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.
Det viste sig ved første mandtal for år siden at der vitterligt eksisterede
en stor skare af anonyme læsere, som derved erfarede at de ikke var
enkeltstående "skabslæsere" men i høj grad en solid base for skribenternes
skrible-iver hvorfor jeg vil understrege at ingen skal regne sig for
undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i "folketællingen"!!

Egentlig er tidspunktet ikke særligt praktisk, derved at en større del af
gruppens læsere såvel som skribenter af erfaring er væk fra skærmen i julen,
men af samme grund vil jeg lade tråden stå til hen imod slutningen af januar
førend endeligt mandtal vil blive gjort op.
Af praktisk hensyn bedes al anden snik-snak ledes over i alternativ tråd
(evt. subj. tilsat: "- OT: snik-snak", således at det vil forblive enkelt at
tælle indlæg som værende "gruppenter".
Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder
udenfor på det groveste, så pas bare på

Hvad venter du på?
Gi' et *pling*!

--
Armand.
(der med dette indlæg således bliver den første)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 23-12-06 23:57

Armand skrev:
*pling*!

--
Dun@nt
der med dette indlæg således bliver den næste

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 24-12-06 12:40

*pling*!

--
ClausL

Fra : Ole Bredgaard

Dato : 24-12-06 15:22

Claus Lorentzen skrev:
> *pling*!
>
> --
> ClausL

*pling*!

Fra : Ole

Dato : 24-12-06 13:33

Ved ikke rigtigt om jeg skal give et "pling" - er ikke meget for ikke at
være den første...

mvh Ole

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

Armand skrev:
*pling*!

Fra : Schlæger

Dato : 25-12-06 12:34

> Armand skrev:
> *pling*!

*pling*

Julehilsen fra Schlæger

Fra : Peter

Dato : 24-12-06 00:04

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message

*pling*!

God jul og godt nytår til alle.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Jesper G

Dato : 24-12-06 00:05

*pling*

Jesper G
GS500E

Fra : BHP

Dato : 26-12-06 23:59

*Pling*
Godt nytår
MVH
Bjørn

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-12-06 00:07

On Sat, 23 Dec 2006 23:53:02 +0100, "Armand" <kim-armand@mail.dk>
wrote:

Hej NG.

Tak for året der gik - Det har ikke været kedeligt
De bedste hilsner med ønsker om en god Jul og et godt Nytår

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dustie

Dato : 24-12-06 12:15

*pling*

Fra : Janitor

Dato : 24-12-06 00:11

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*pling*

Ho Ho Ho Ho Mange julehilsner
Klaus

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-06 00:21

Plong.....nåh - der røg dæmperen ud.....igen

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Hekto

Dato : 24-12-06 00:22

"P I N G !"

- og Glædelig Jul!

--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 24-12-06 00:27

Armand wrote:

*ping*

/Magnus Pedersen
Honda CB 600 F

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-12-06 00:30

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Plingeling (lyder lidt mere juleagtigt

God Jul og godt Nytår til alle

Allan Bojesen

Fra : Jansen

Dato : 24-12-06 00:34

Ping

God jul og godt nytår,
med forsat kørevejr til alle.

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Sven

Dato : 24-12-06 00:36

*pling*

/Sven

Fra : Finn og Angela

Dato : 24-12-06 00:45

Yoh!

--
Hilsen
Finn Christensen

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 24-12-06 00:54

Armand skrev:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Også et *pling* fra mig

God jul til alle.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Knud Dam

Dato : 24-12-06 00:56

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

Glædelig jul !

Livet er herligt !!!

; - )

KD FZ1-S

Fra : Jørgen Z. Alexanders~

Dato : 24-12-06 01:00

Armand <kim-armand@mail.dk> skrev:
*pling*
og mange julehilsner herfra;
interessant/hyggeligt forum.!
Jørgen
--
Efter 25 år på 'behagelige' 4 hjul,
nu også lidt/meget sjovere på 2 hjul, med Zuki VS800 !!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-12-06 00:56

pong
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Grunnet

Dato : 24-12-06 01:15

Armand wrote:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Pling og glædelig jul
--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere m/motor, men intet om MC)

Fra : DJ

Dato : 24-12-06 01:53

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

*Pling*

Og også en god jul herfra.

--
Dannie

Fra : Balfu

Dato : 24-12-06 02:03

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der med dette indlæg således bliver den første)

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jesper

Dato : 24-12-06 02:03

Pænt god dag, Jesper GS500E

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 24-12-06 02:25

*pling*

Fra : CL

Dato : 24-12-06 02:25

pling plong
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 24-12-06 06:34

*PLING*

Mvh/regards Claus Ruglund Jakobsen
Cbx750f '84 - Audi 80 1.8E '88 +mz etc etc

Fra : Bondemand

Dato : 24-12-06 07:36

*PLING*

God jul og godt Nytår.

Mvh.
Jan

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 24-12-06 07:42

*pling*

Glædelig Jul

Venlig hilsen
Søren Bøgh Olsen

www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=466

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-12-06 07:50

pling

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-12-06 08:01

Pling

Og så vil jeg køre ud og hente en mc. til
som også siger pling(to takter)

God jul

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

DL 650 Vstrom
T 350

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-12-06 08:08

*BJÆLDE KLANG*

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 08:12

ping og god jul

Henrik Mortensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Snusken

Dato : 24-12-06 08:30

*pling*

Glædelig Jul

Venlig hilsen

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 08:44

"ping"
Mvh Ove Bandit600+

Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 24-12-06 08:49

*Pling*

Mvh.
Kemix
(GPZ 500s - 2003)

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 24-12-06 08:57

PLING !

Jan Selchau-Hansen

Fra : brian/hon 750

Dato : 24-12-06 08:58

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-12-06 09:00

Armand skriblede og fabulerede på vanlig vis den 23 dec 2006 i

[klip]

*PLING*

Godt nytår

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 09:05

*Pling*

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 24-12-06 09:09

> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.
> Gi' et *pling*!

Pliiiiiiiiiiing

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 24-12-06 09:14

*pling*

Glædelig jul til alle de 2-julede

--
Bo Rasmussen
ChipsAway Roskilde

Fra : PMH

Dato : 24-12-06 09:20

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Go' Jul til alle.

PMH

Fra : vmx

Dato : 24-12-06 09:12

Pingeling

God jul og alt det dér

Robert / vmx

Fra : Frank og Gerdur

Dato : 25-12-06 10:12

pingeling
god jul og stramme kabler og alt det der.

Frank

"vmx" <dsl56fjernbogstavernemellemtallene389@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:458e3773$0$137$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Bongo

Dato : 24-12-06 09:27

*Pling*

Bongo -TDM900 2005

Fra : Jan Bachman

Dato : 24-12-06 09:28

wrote:

>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!

*pling*

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 09:29

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

pling hermed afgivet !

Fra : T H

Dato : 24-12-06 09:32

+++++Pling+++++
Henrik Pedersen
MZ 251 med ståttehjul, Honda CB 750 + CB 400

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 24-12-06 09:32

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Stort PLING til alle.
(man blir sq helt varm i en kold tid)
UPS!!
Henrik Damgaard
BIMSER mm

Fra : Shsj

Dato : 24-12-06 09:43
Fra : Ib Henriksen

Dato : 24-12-06 09:46

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 09:51

On Sat, 23 Dec 2006 23:53:02 +0100, Armand wrote:

*pling*!

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 09:51

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*Pling*

Glædelig Jul og Godt Nytår

Per

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 04-01-07 17:11

--
Mikkel

Fra : Tue Jensen

Dato : 24-12-06 09:55

On Sat, 23 Dec 2006 23:53:02 +0100, Armand wrote:

*pling*

--
Tue

Fra : Steffen Beck

Dato : 24-12-06 10:10

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

Ping

/Stef

Fra : Jan A Jensen

Dato : 24-12-06 23:26

> Ping
>
> /Stef

også PING her fra og forsat god jul

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 24-12-06 10:11

ping

--
Jesper - ZX6R 636 05

Fra : jacob johansen

Dato : 24-12-06 10:15

* Pling *

Og god jul

MVH
Jacob

Fra : Rasmus Raun-Nielsen

Dato : 24-12-06 10:17

Pling!

-et stk's skabslæser ønsker god jul og godt nytår til alle jer andre! OG god
vind, når sæsonen igen starter

Med venlig hilsen
Rasmus
GSF 600 N

Fra : Morten Riisager

Dato : 24-12-06 10:32

--PLING--

God jul og godt nyår!

Mvh

Morten Riisager

Fra : Flemming

Dato : 27-12-06 16:56

Flemming
'94 VFR 750 RC36-2

Fra : Ole Hansen

Dato : 24-12-06 10:19

Armand wrote:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Jawohl! *pling*

--
Ole Hansen

Fra : MortenP

Dato : 24-12-06 10:23

*pling*

Og tusind tak for hjælp og svar på spørgsmål osv. og generelt et rigtig
hyggeligt forum der viser mig fællesskabet ved MC..

MortenP

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-12-06 10:20

Armand skrev:

Troede du havde glemt det.

*pling*

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-12-06 10:20

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message
-klip-
> --
> Armand.
> (der med dette indlæg således bliver den første)

Hej Armand og gruppe - og rigtig glædelig jul! *<|

To styks "pling" her. (Makkeren og undertegnede)

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 24-12-06 10:27

Armand formulerede lørdag:
*pling*!
Hermed gjort!
God jul allesammen
Niels

Fra : flopper

Dato : 24-12-06 10:29

Armand forklarede den 23-12-2006:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

plok (min ringe klokke er i stykker)
ikke desto mindre ønskess en glædelig jul og et godt nytår herfra

flopper

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 24-12-06 10:26

wrote:

>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!

*pling*

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Birger Poulsen

Dato : 24-12-06 10:45

*pling*

God jul og godt nytår til alle.
--
Hilsen
Birger
SV650 SV1000
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=141

Fra : Steen E.

Dato : 24-12-06 10:45

*Pling* ligefør der skal tændes før gåsen - så god jul og en tidlig,
lang og varm sæson til alle

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Futte & Co.

Dato : 24-12-06 10:46

Armand wrote:
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Så blev det alligevel jul i år
Glædelig jul, allesammen

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Denise

Dato : 27-12-06 17:09

Futte & Co. wrote:

> Så blev det alligevel jul i år
> Glædelig jul, allesammen

Også glædelig jul fra mig - og godt nytår

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/?id=37

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-12-06 10:53

HEP!

MVH Mads Stetter

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 24-12-06 11:00

God jul
Hilsen Mathias

Fra : Perminator

Dato : 24-12-06 11:04

Pling!

God Jul
--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Kim Christensen

Dato : 24-12-06 11:11

*pling*

God (h)jul og godt Nytår

mvh. Kim/Tårnby MC 78
CBR1000F

Fra : SB

Dato : 24-12-06 11:11

<PLING>

God jul, godt nytår

Søren

Fra : Leif Bording

Dato : 24-12-06 11:11

*Pling*

Fra : Rikke Petersen

Dato : 24-12-06 11:19

>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!
>--
>Armand.
>(der med dette indlæg således bliver den første)

*plingeling*

mvh
Rikke

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 24-12-06 11:26

Armand skrev:
*pling*!

--

ceilersen@tiscali.dk

- endnu en i rækken -

Fra : Torben

Dato : 24-12-06 11:48

Fra : Bjarne Hornshøj

Dato : 24-12-06 11:25

*pling*

God jul og godt nytår til alle.

mvh.
Bjarne
Yamaha FZ6

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 24-12-06 11:29

Count me in baby :)

Glædelig jul!

/Thomas

Fra : H&M

Dato : 24-12-06 11:42

*pling*!

Glædelig Jul...

Fra : Janner

Dato : 24-12-06 11:44

PLONG

Fra : Stiffer

Dato : 24-12-06 11:47

*pling-cha pling-cha*

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 24-12-06 11:51

PING !!

Fra : Kent Nielsen

Dato : 24-12-06 11:50

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*Pling*

Kent Nielsen

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 24-12-06 11:50

*Pling*

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 11:54

*Pling*
God jul og ditto nytår

Venlig hilsen
Bo Stange
www.dfmc.dk/?id=1020

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 24-12-06 12:03

*pling*

mvh
Carsten
CB400N '84

Fra : Glavind

Dato : 24-12-06 12:19

Plingeling

Glavind

Fra : Kim Olsen

Dato : 24-12-06 12:38

pling

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk

Fra : mew2k

Dato : 24-12-06 12:38

*pling*

/som har kortet, men mangler noget at køre på!

Fra : Villy Andersen

Dato : 24-12-06 11:45

Glædelig jul og godt nytår til alle.
Mvh. Villy Andersen Ølgod
Shadow VT 1100

Fra : Niels B

Dato : 27-12-06 21:10

*Pling*

og godt baghjul og nytår *<

--
Niels B - uden MC (havde lidt satset på julemanden) :-|

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-12-06 12:48

"Armand" <kim-armand@mail.dk> writes:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Dyt båt.

Jeg skal i vanlig stil nok lave noget i retning af
<http://news.dkfritidmotorcykel.dk/stat.php> når du engang siger at vi
er færdige.

Glædelig jul allesammen.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : N/A

Dato : 04-02-07 14:50

Fra : Armand

Dato : 04-02-07 14:50

> "Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
>
> Jeg skal i vanlig stil nok lave noget i retning af
> <http://news.dkfritidmotorcykel.dk/stat.php> når du engang siger at vi
> er færdige.

OK. Skal vi lade Jesper og Sørens countings hér lidt over en måned efter
opstarten være de sidste og se at få talt op?!
Jacob???

--
Armand.
(der løst skønner at alt er ved det gamle, á omkring 300 læsere)

Fra : Bjarne

Dato : 24-12-06 12:49

In article <458db341$0$3541$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "Armand" <kim-armand@mail.dk> writes:
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.
:snip

Pling

mvh,
Bjarne

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 24-12-06 12:53

wrote:

>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!

*pling*
--
Per K. Nielsen
'05 GSF 650S

Fra : Peter Z

Dato : 24-12-06 12:52

*pling*
Peter Z
vfr 800

Fra : Jacob

Dato : 24-12-06 13:11

*PLING PLINGE LING DONG DONG*

Mange julehilsner
Jacob Aulbjerg
Kawasaki ER6f '06
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=1070

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-12-06 13:28

Pling

Glædelig jul
-
Jørgen Wulff Nielsen
K1200GT

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-12-06 13:36

Armand skrev:
> [...]
> tælle indlæg som værende "gruppenter".
> Jeg forbeholder mig faktisk ret til at mobbe den/de første der falder

Still here

Tommy Fer

Fra : Sune

Dato : 24-12-06 13:39

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.
[cut]
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Pling og god (h)jul
Sune

Fra : Veset

Dato : 24-12-06 13:45

*pling*!

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Peter Winther

Dato : 24-12-06 13:51
Fra : TH

Dato : 24-12-06 13:55

*pling*!

Fra : Preben Jensen

Dato : 24-12-06 13:57

*pling*

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 24-12-06 14:02

Plong :)

God jul til alle, og et knaldhamrende godt nytår.

Lars Bisgaard

Fra : Ager

Dato : 24-12-06 14:02

*pling*!

Kai Agerschou

Fra : Mikkel Skou

Dato : 24-12-06 14:05

*pling*

God jul herfra!

- Mikkel Skou

Fra : Morten Dahl

Dato : 24-12-06 14:19

"Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

denne tradition er ligeså vigtigt som julefrokost hos fammilie 1 juledag :)

God jul Armand (og alle andre)

--

Morten Dahl
Stadig lidt med herinde..

Fra : Armand

Dato : 24-12-06 14:55

"Morten Dahl" <Morten@dahl.mail.XX> skrev i en meddelelse

> "Armand" <kim-armand@mail.dk> wrote in message
>>

> denne tradition er ligeså vigtigt som julefrokost hos fammilie 1 juledag
> :)

(for lige at være den første der bryder ind med OT-sniksnak):
I begge situationer er det vel også ligeså spændende hvor mange der er
tilbage siden sidst, endsamt hvor mange der er kommet til

Forøvrigt godt kæmpet mod mine forventninger om lav deltagelse på denne side
af juleferien - Allerede godt over hundrede count's på andendagen

--
Armand.

Fra : can

Dato : 24-12-06 14:23

*plingeling*

Claus
VFR750F

Fra : Xenon

Dato : 24-12-06 14:23

Hej

Claus H.

Fra : Rubberduck

Dato : 24-12-06 14:35

*Plingeling*

Glædelig jul & godt MC-2007
Vi ses derude når bimmeren ikke fryser mere............

vh
Ole Hansen
BMW K1200 RS '00

Fra : Niels Munk

Dato : 24-12-06 14:36

* P L I N G *

God Jul + Godt nytår til alle!

/Niels Munk
`96 Suzuki RF 900 R, Matsort
`97 Mitsubishi Galant 2.0

Fra : Morten

Dato : 24-12-06 14:41

pling

PUCH MAXI rød
PUCH MAXI grøn
God jul og godt fornuftigt nytår

Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Anette

Dato : 24-12-06 14:55

" Pling "
Fra Anette

Fra : Spellwc

Dato : 24-12-06 14:53

*Pling*

--
Venlig hilsen

Leif Wassar

Fra : Lars Andersen

Dato : 24-12-06 14:57

"Pling"

//Lars Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 15:50

Hygge og god jul
PD CBR1100t

Fra : René O. Nielsen [363~

Dato : 24-12-06 15:46

pling

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 15:49

> [...]
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Flemming Disc
www.discteknik.dk

Fra : Rene Joergensen

Dato : 24-12-06 15:51

Armand <kim-armand@mail.dk> wrote:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*pling*

--
-René

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 24-12-06 15:57

pling
jesper hillerup
honda nt650gt hawk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 24-12-06 16:14

Armand skrev:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Pling herfra

Fra : Mehmet K

Dato : 24-12-06 16:18

Pling pling

Fra : Armand

Dato : 25-12-06 13:14

Heey Mehmet!

Fedt at erfare at du ikke helt er tabt.
Hvordan er helbreddet ved at være?

--
Armand.

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 25-12-06 20:14

Også et lille pliing herfra. (Arman du kunne ikke overholde din egen regel
om ikke at blande andet ind i denne tråd

--
Arne Rohr Pedersen
ST 1100

Fra : Armand

Dato : 25-12-06 21:52

"Arne Rohr Pedersen" <arne_rohr@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Også et lille pliing herfra. (Arman du kunne ikke overholde din egen regel
> om ikke at blande andet ind i denne tråd

Jo!
Det er dig der pling'er forkert sted á i min OT-afledning, som placerer sig
synligt nedenfor den originale hvis man sorterer efter emne, hvorfor jeg
også tør bryde mine egne regler (som i oplægget forøvrigt bestod af at man
huskede at lave OT-afledninger hvis man ville bryde den egentlige optælling)

--
Armand.

Fra : Henning Nielsen

Dato : 24-12-06 17:07

Fra : Western

Dato : 24-12-06 17:37

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev

> Gi' et *pling*!

Vrrmmm....

mvh.

Leif Westen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-01-07 21:56

Pling - og godt nytår

mvh.

Michael Thomsen

CBR600 97´

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peter Winther

Dato : 24-12-06 17:40
Fra : **

Dato : 24-12-06 20:15

*pling*

steve04578

DL650K6 V-Strom
K1200RS 1999

Fra : Henrik Mahler

Dato : 24-12-06 21:50

*pling*

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 24-12-06 16:46

*pling*

glædelig jul
mvh
klaus nielsen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 24-12-06 23:08

pling

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-12-06 23:41

pingbling

honda shadow - vt1100 fra 1988.

mvh
Bendt
Allerød

Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-12-06 00:27

Plingelinge later og sikke en masse tinsoldater vi rent faktisk er her

Glædelig jul allesammen

MvH Eg....

Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-12-06 00:28

Pliiiing fra konen Frk Bonnie som skam osse læser med her derfor 2 indlæg.

MvH Bonnie (fra Eg´s mailkonto)

Fra : Heise

Dato : 25-12-06 01:02

Pling

Glædelig og godt nytår.

Hilsen Heise

Yamaha Virago XV750 1991

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 25-12-06 02:14

"Heise" <jmbi@dyb-net.dk> wrote in message
> Pling
>
> Glædelig og godt nytår.
>
> Hilsen Heise
tilad mig lige at tilføje PLING

Jens B. Rasmussen
RF900
www.kantanamc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-06 09:31

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-12-06 08:22

pling

Fra : Armand

Dato : 27-12-06 14:20

Til Knud og Jim:

Det er et kiks at i (Knud) har fået lavet en ekstra "pling" tråd. Gider i
for rigtighedens skyld ikke også "melde" jer på "og det skete de
dage....."-tråden.
For en sikkerheds skyld: Det gøres i praksis ved at benytte "svar til
gruppe"-ikonet når man er inde på tråden!

Kom igen!

--
Armand.
(der også har lempet et par privat indkomne *pling* ind på gruppen)

Fra : Erling Christensen

Dato : 25-12-06 10:22

*pling*

Mvh

Erling Christensen
Honda CBR 600 F2 '93
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4981

Fra : Hans Lorentzen

Dato : 25-12-06 11:29

*pling*!

Hans Lorentzen
RF900R

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 25-12-06 11:46

Armand skrev:

pling

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 25-12-06 12:35

Klonk

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Kent

Dato : 25-12-06 12:40

*pling*

--

Kent

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 25-12-06 12:49

her et lille ho ho
hilsen jørgen
dneprside.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-12-06 13:08

Pling

Rittig

Fra : Peter Christiansen

Dato : 25-12-06 14:22

Yep - skabslæser

/Peter

Fra : Jakob D

Dato : 25-12-06 14:45

Pling'

Enjoy Life.
Jakob Danielsen.

http://www.supermotard.dk/

Fra : p.jarnbak

Dato : 25-12-06 14:39

pling.

Fra : Ped

Dato : 25-12-06 15:00

*pling*!

God Jul og Godt Nytår til alle, med håb om en forrygende 2007 sæson.

Jens L. Pedersen
'97 GPZ 1100 ABS

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-12-06 15:01

Armand skrev:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Done!
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 25-12-06 16:28

>Gi' et *pling*!

*pling*

--
Kåre

Fra : Bo & Anja

Dato : 25-12-06 16:35

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Bo Thomsen

Fra : Luffe

Dato : 25-12-06 17:14

Armand wrote:
"Ping"

Luffe/Honda CX500C + 650E

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 25-12-06 18:24

> Armand wrote:
> "Ping"
>
> pling&wrommmm :)

hans .700s+250f

Fra : Ib Tinning

Dato : 25-12-06 18:50

pling

tinning med transalp

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 25-12-06 10:16

biiiip

Fra : Skovtrolden

Dato : 25-12-06 19:57

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse news:458db341$0$3541>
Hvad venter du på?
> [...]
>
> --
> Armand.
> (der med dette indlæg således bliver den første)

/ Skovtrolden
Honda CB450S

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-06 20:43

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

OK da, *PLING*

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-12-06 21:31

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

Pling

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Tom Christensen

Dato : 25-12-06 21:43

> Gi' et *pling*!

pling!

Tom Christensen
XV750

Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-12-06 23:36

Ping

Vh
Tommy

Fra : 7finger

Dato : 25-12-06 23:41

Pliiing & god jul til alle

Fra : OleG

Dato : 26-12-06 00:16

Pling-ling-ling Pling-ling-ling

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 09:57

Pling

Allan

Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-12-06 21:26

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse
> Pling
>
> Allan

*pling*

ScooterBo

Fra : Leif Poulsen

Dato : 26-12-06 10:15

Fra : Max Renard

Dato : 26-12-06 10:36

>Gi' et *pling*!

*pling*

Max

Fra : T. Kirkegaard

Dato : 26-12-06 12:17

*pling*

Fra : Mightymax

Dato : 26-12-06 13:03

*pling*!

Kenneth Mortensen

Fra : Troels Jensen

Dato : 26-12-06 14:03

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*pling* - og god jul!

Troels
FZ6 Fazer

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-12-06 15:00

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!
>
> --
Ploing!

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Anders

Dato : 26-12-06 15:27

*PLING!*

Vh Anders

Fra : Lars

Dato : 26-12-06 17:23

Fra : Per Lund

Dato : 27-12-06 11:15

Fra : Ib

Dato : 26-12-06 18:06

*Pling*

--
Ib
Datid: XJ650, XJ600, XT250 Nutid: Nissan King Cab ;-(

Fra : kc

Dato : 26-12-06 20:08

> Gi' et *pling*!
>
> --

*Pling*

Fra : Luffe

Dato : 26-12-06 22:11

Fra : Brian Sørup

Dato : 26-12-06 22:03

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*Pliiiiing*
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 22:22

Armand wrote:

> Gi' et *pling*!

*PLING*

--
Squish
VFR750F

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 22:38

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gi' et *pling*!
>
> --
> Armand.

*Pling*

/Bent

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-06 20:15

*pling*

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-12-06 07:53

*pling*

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-06 09:15

*pling*
Godt nytår
VH Inge

Fra : Jørgen Wæver

Dato : 27-12-06 09:26

*pling*
God Jul og godt nytår

MVH Jørgen

Fra : Mureren

Dato : 27-12-06 10:31

*pling*

Mvh.
Mureren

Fra : Rene Hansen

Dato : 27-12-06 11:54

Armand <kim-armand@mail.dk> skrev:
>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!

*PLING*
Jule- og nytårshilsener ad libitum fra

Rene Hansen, plankeværkslæser for det meste...
(XJ650 og fruens T250)

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 27-12-06 12:20

Også mange hilsner herfra
Rasmus H Husky 610 Nightriderstyle

Fra : Bino

Dato : 27-12-06 17:25

*Pling*

Brian Xt 600

Fra : Ritter

Dato : 27-12-06 18:49

*pling*

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 27-12-06 21:04

PLING

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-12-06 21:11

"Armand" <kim-armand@mail.dk> writes:

> Gi' et *pling*!

*pling*
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-06 22:19

--
Poul B-H
Honda MC21 NSR250SE

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 28-12-06 00:49

On Sat, 23 Dec 2006 23:53:02 +0100, Armand wrote:

> Gi' et *pling*!

Naah, men - ICMP echo reply

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Ralf Larsen

Dato : 28-12-06 09:49

Pling

Ralfi

Duc 750s ie

Fra : Morten K

Dato : 28-12-06 10:58

*pling*

Godt Nytår!

mvh
Morten K
Yamaha TRX 850
www.dfmc.dk/?id=374

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 28-12-06 12:19

Pling

Mojn
Jens
Sydals

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 28-12-06 12:25

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*pling* og godt nytår!

/Jimmi
Thruxton '06

Fra : Niels Pein

Dato : 28-12-06 13:03

*pling*
--
Niels Pein
TransAlp

Fra : Thomas Makro

Dato : 28-12-06 13:46

Armand wrote:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Jeg vil osse være med
*PLING*

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-06 16:24

Armand wrote:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Bedre sent end aldrig -
*pling*

*<( Bente

Fra : Bjarke Søgaard

Dato : 28-12-06 16:54

God Jul & Godt Nytår

/bjarke
VLX600 '88

Fra : 2

Dato : 28-12-06 23:48

>Hvad venter du på?
>Gi' et *pling*!

Hej OK med et ubåds pling.

Men hvad er formålet med optælling?
Det er jo de gode nyttige indlæg som gavner, og ikke antal.
Der er jo ca 15 stk af jer som er meget aktive, og andre en gang
imellem. Jeg synes det er et godt forum, og relativt få som er her
iforhold til udveksling af erfaringer tips og tricks, og antal af
MCer i DK.

Torben

Fra : Max Andersen

Dato : 29-12-06 10:07

Armand wrote:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*PLING*

Max

--
http://dfmc.dk/?id=1125

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 29-12-06 10:28

Armand skrev:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*PONG*

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Erling

Dato : 29-12-06 13:27

Armand wrote:
> Gi' et *pling*!

*pling*
Erling

Fra : Allan

Dato : 29-12-06 13:38

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Plinge-ling

Allan

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 29-12-06 19:05

Armand skrev:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Jamen så *pling* da :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-06 21:05

Armand wrote:

Anders Houmark
www.AndersH.dk
www.chipsguiden.dk

Fra : EK

Dato : 30-12-06 02:09

*PLING*

Godt nytår allesammen - og tak for hyggelige og informative timer.

mvh
Erik

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 30-12-06 10:12

> Armand wrote:
>
> Hej

Ping

Steen Lindved Nielsen

Doha
Qatar

Fra : Asger

Dato : 31-12-06 08:34

Armand wrote:
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

SNIP

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*Pling*

Asger

Fra : HKL, ZX10R

Dato : 31-12-06 10:19

Armand skrev:

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der med dette indlæg således bliver den første)

HKL, ZX10R

Fra : Ole Baun

Dato : 31-12-06 12:58

"Armand" skrev i en meddelelse
> Det er efterhånden ved at være en tradition at jeg foranstalter en
> mandtals-tråd i forbindelse med højtiden.

godt nytår

Ole Baun
CB500, ´96

Fra : hbj

Dato : 31-12-06 15:19

Armand skrev:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

Og godt Nytår herfra

hbj/FZS1000

Fra : Allan Jeppesen

Dato : 31-12-06 19:26

<kim-armand@mail.dk>

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

PLING!

Og Godt Nytår
Allan J

Fra : Brian Jensen

Dato : 01-01-07 18:28

> PLING!
>
> Og Godt Nytår
> Allan J
>
> PLING
god jul og godt nytår

Brian

Fra : Martin

Dato : 01-01-07 21:04

Armand skrev:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*plong* ... DOH!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-01-07 22:33

> Gi' et *pling*!

jamen så pling da.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-07 08:19

Pling

Fra : Dr. Enduro

Dato : 02-01-07 15:53

pling

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Christina R.

Dato : 03-01-07 17:30

"Armand" skrev:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*PLING*

Fra : Anders

Dato : 03-01-07 21:42

Armand wrote:

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

ping

--
-=[ Fjern _nej_til_spam i min e-mail ]=-

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-01-07 09:17

PLING(eling)
Et lidt forsinket Godt nytår, til jer alle og til jeres nærmeste!

Michael Dahlberg
(BMW K75C)

Fra : Biker-Torben®

Dato : 04-01-07 18:22

> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*plinge ling*

--
Hilsen
Biker-Torben®

Fra : Jørgen

Dato : 04-01-07 23:47

*Pling*

Fra : FLS

Dato : 05-01-07 07:29

Armand skrev:
> Hvad venter du på?
> Gi' et *pling*!

*pling* og godt nytår!

Flemming S.
FZS 600S

Fra : HuddiBras

Dato : 10-01-07 21:31

*pling*
Een skal jo være den sidste !!!

Peter
NTV 650
GS500E

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jesper

Dato : 27-01-07 01:45

*pling.

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 27-01-07 02:24

Pling

Søren jeg vil ha en VFR nu !

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-02-07 16:44

> OK. Skal vi lade Jesper og Sørens countings hér lidt over en måned efter
> opstarten være de sidste og se at få talt op?!

Ja, lad os bare gøre det - jeg har opdateret ovenstående side for 2
minutter siden.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*