NNTP client, header manipulation ?
Fra : Bamse

Dato : 23-12-06 21:59

Hej
Kender en news client hvor man selv bestemme den del af NNTP headeren
som ikke bestemmes NNTP serveren, f.eks at maskere det client program
som poster ?
Eller kender I en NNTP proxy, ligesom f.eks HTTP proxyen "Privoxy" hvor
man kan filtrere og manipulere TCP pakkerne. Privoxy kan jo manipulere
alle browser variable, og det er det jeg efterlyser, bare til NNTP

Ved I noget her, eller er I for dumme til den slags

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-12-06 23:31

On 2006-12-23, Bamse <> wrote:
> Kender en news client hvor man selv bestemme den del af NNTP headeren
> som ikke bestemmes NNTP serveren, f.eks at maskere det client program
> som poster ?

Det kan du f.eks. med den glimrende klient "telnet".

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Bamse

Dato : 26-12-06 21:38

Thomas Kjær wrote:

> Det kan du f.eks. med den glimrende klient "telnet".

Lyder som et godt bud. Jeg bruger telnet til ftp og check af
mailservere, men har ikke tænkt på NNTP. Vidste slet ikke at den også
kunne bruges til at poste på usenet.

Kan du ikke vise hvordan ?
Og kan du ikke poste en artikel via telnet på denne tråd ?

Rart med lidt kompetence her

Fra : Per Hansen

Dato : 24-12-06 11:22

Bamse <.@.> mentioned this

> [...]
> alle browser variable, og det er det jeg efterlyser, bare til NNTP
>
> Ved I noget her, eller er I for dumme til den slags

Og tør man spørge om hvorfor du vil til at gemme dig med falske headere ?
Normalt er det kun abusere der gør den slags med at gemme sig på den måde.

--
Per Hansen

Fra : Bamse

Dato : 26-12-06 21:45

Per Hansen wrote:

> Og tør man spørge om hvorfor du vil til at gemme dig med falske headere ?
> Normalt er det kun abusere der gør den slags med at gemme sig på den måde.

Jeg ved nu ellers udmærket hvordan man gør den slags. Dertil har jeg en
online database med millioner af trojanerbagdøre hvor fjolser som ikke
har begreb om IT selv har installeret bagdøre på egne PC-er og derved
fungerer som relay.