Underlig USB.
Fra : Henrik

Dato : 23-12-06 21:46

Hej NGer.

Jeg har en MacMini 1.5 Solo core OSX 10.4.8.

Jeg har en iPod 5G 30 GB og en ny Shuffle.

Jeg har en USB forlænger liggende fra MACen som jeg bruger når jeg skal
synkronisere dem, intet problem, med iPoden den lader også fint. Men
Shufflen er underlig, der sker ikke noget, så kommer der en besked om
"The device "iPod" cannot be used because there is not enough power to
configure it"???? Hvis jeg tager forlænger kablet fra, og lad den
smutte direkte i Macen så er der intet problem. Men hvorfor har jeg
ikke den samme oplevelse med G5en??

Henrik

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 23-12-06 22:55

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> [...]
> configure it"???? Hvis jeg tager forlænger kablet fra, og lad den
> smutte direkte i Macen så er der intet problem. Men hvorfor har jeg

Hvis det er en helt ny shuffle, så havde jeg den samme oplevelse indtil
shufflen havde været helt i bund og ladet fuldt op igen. Den mindste
berøring af shufflen mens den sad i docken og der kom beklagelser over
strømkvaliteten. Det gør der ikke længere.

Fra : Henrik

Dato : 23-12-06 23:02

On 2006-12-23 22:55:07 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> [...]
> berøring af shufflen mens den sad i docken og der kom beklagelser over
> strømkvaliteten. Det gør der ikke længere.

Ok så vil jeg prøve at køre den i bund, det har jeg ikke prøvet endnu..

God Jul til alle *<(