God Jul <;)
Fra : Bainz

Dato : 23-12-06 20:00

Hej gruppe medlemmer jeg vil lige sende jer en lille hilsen om en glædelig
jul og godt nytår, og en tak for det forsvunde år.
Mvh
Bainz

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 23-12-06 23:37

tak og i lige måde
knæk og bræk i det nye år

mvh
Jørgen

Fra : SB

Dato : 24-12-06 11:10

"jørgen ancher bihlet" <jabihlet@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> tak og i lige måde
> knæk og bræk i det nye år
>
> mvh
> Jørgen
>

> "Bainz" <thunder2000@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Ja også en god jul og godt nytår herfra
Håber i fanger en masse fisk i det nye år

( Selvfølgelig bortset fra, hvis i står der hvor jeg vil fiske )
Søren

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-12-06 12:28

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>>

> Ja også en god jul og godt nytår herfra
> Håber i fanger en masse fisk i det nye år
>
> ( Selvfølgelig bortset fra, hvis i står der hvor jeg vil fiske )

Ja jeg ved ikke med jer andre men jeg vil altså ud og svinge stangen i
mellemjulen og om ikke andet så få lidt frisk luft og et pusterum fra al den
fede dejlige julemad. Måske endda der var noget nyt grej fra juletræet der
skal afprøves

Så herfra ønskes i også en glædelig og fiskerig jul.

MVH Niels