Skåle-sang?
Fra : Koeffe

Dato : 23-12-06 18:03

Er der nogen der kender, eller ligger inde med en
skålesang? - Gerne hjemmelavet.

Den skal bruges nytårsaften, hvor vi havde tænkt os at en
kort (åndssvag) skålejingle kunne spille jævnligt og få folk
til at skåle, og drikke sig totalt lamme *g*

Jo mere åndssvag den lyder jo bedre.

Vi havde tænkt os at indspille en selv, men jeg tror ikke vi
når det.

--
Koeffe

Fra : Eliasen

Dato : 23-12-06 18:23

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in message
> [...]
> til at skåle, og drikke sig totalt lamme *g*
>
> Jo mere åndssvag den lyder jo bedre.
>
> Vi havde tænkt os at indspille en selv, men jeg tror ikke vi

Hvis du har mod på at smide teksten til det du vil have lavet, skal jeg
med glæde drikke jer fulde...!

--
Eliasen

Fra : MMZZ

Dato : 27-12-06 13:22

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort (åndssvag) skålejingle kunne spille jævnligt og få folk
> til at skåle, og drikke sig totalt lamme *g*

Her er en åndsvag sang:

Melodi Lille føl ved du hvad.
Gang på gang er en sang
lavet både trist og lang.