Jo STØRRE jo bedre! - men HVOR!
Fra : Nicolai

Dato : 23-12-06 15:46

Folkens, hvis man nu tændet på hvalhajer, hvaler, hammerhajer etc etc -
altså de store ikke helt farlige dyr (har intet behov for den store hvide
haj ;) - hvor skal vi så tage hen i 2007?

Galapagos ser spændende ud. Hvad er alternativerne.

Forslagene bruges ved bestillingen inden en måned :)

Fra : 020671

Dato : 23-12-06 19:29

Udmiddelbart vil jeg tro at hvis du skal se alle de "store" dyr du
snakker om på en gang så er det nok Galapagos som er bedst. Prøvat
kigge på Http://www.seesharks.com

Jeg brugte dette firma da jeg var på HvidHaj tur sidste år og de har
også andre ture end bare det......

Ellers har jeg læst at Bay Island ud for Honduras skulle være godt
for Hvalhajer hele året rundt. Se fks her
http://www.deepblueutila.com/

du skriver du intet behov har for de store hvide...??? dette kan jeg
godt forstå hvis du frygter dem men tro mig det er en oplevelse ud
over det sædvanlige og jeg vil anbefale det meget også selvom man har
en frygt for dem. ( frygt kan overvindes )

Ellers held og lykke med det.

Mvh Kim.

Fra : Gram

Dato : 28-12-06 10:01

Galapagos er fint men MEGET dyrt. Alternativ er Cocos Island ud for
Costa Rica ....

Eller gør som jeg .. tag til Brothers Islands i rødehavet. Masser af
Oceanic Whitetips, Hemmerhajer, Silkehajer, Manta og .... hvalhaj på 8

Det kosterkun en brøkdel ...

God Gram

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-07 21:12

>Eller gør som jeg .. tag til Brothers Islands i rødehavet. Masser af
>Oceanic Whitetips, Hemmerhajer, Silkehajer, Manta og .... hvalhaj på 8

God ide - hvis det er meget ofte det sker - måske har du kun været heldig?

Fra : 020671

Dato : 28-12-06 11:17

Hej Gram.
Hvilken Båd/Dykker Center har du erfaring med ang. ture til Brothers
??

Mvh Kim

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-07 21:13

Tak for input folkens.

Vi overvejer maldiverne i april for at se hvaler, men kan se at prisen er
mere end bare dyr.

Lige nu hedder favorit'en Curacao, mest fordi det er nemt at komme til og
relativt billigt - men vi forventer ikke at se andet end hvad man har set i
sharm?

Andre forslag - som sagt er drømmen at møde en hval...

Fra : Jan Birk

Dato : 04-01-07 21:54

> Andre forslag - som sagt er drømmen at møde en hval...

For en 10er, kan du ex'ens telefonnummer

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-07 22:08