G-mail ????
Fra : Mr. Mox

Dato : 23-12-06 12:28

Det dersens gmail, er det noget et samle på? Er det bedre end
Thunderbird som jeg er ganske godt tilfreds med.

Med venlige Julehilsener fra Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-12-06 12:36

Mr. Mox skrev:

>Det dersens gmail, er det noget et samle på? Er det bedre end Thunderbird
>som jeg er ganske godt tilfreds med.

nu er det sådan at gmail i sig selv bare er en email-konto, lidt ligesom
den du sikkert har ved din internet udbyder.

Men man kan bruge gmail-konti i thunderbird (det gør jeg selv) hvor det
fungerer fint.

Hvis du vil have en invitation til gmail, kan du evt. kigge på
http://klattrup.dk/gmail.html

Hvis du vil se hvordan gmail kan sættes op til brug i thunderbird,kan du
kigge på http://klattrup.dk/gmail_i_thunderbird/index.html

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-12-06 12:37

"Mr. Mox" <SLETjens.nyt@DETTEtaulovnet.dk> skrev :

>Det dersens gmail, er det noget et samle på? Er det bedre end
>Thunderbird som jeg er ganske godt tilfreds med.

Er to vidt forskellige ting.

G-mail er en mailkonto.

Thunderbird er en mail- og newsreader.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-12-06 14:43

On 23 dec 2006, Kerim Ellentoft wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

>»Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Føler man sig lige frelst eller hvad?!

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : ttoet

Dato : 25-12-06 20:21

Palle Jensen wrote:
> On 23 dec 2006, Kerim Ellentoft wrote in
> dk.edb.internet.software.mail+news:

> Føler man sig lige frelst eller hvad?!

Kan det ikke være fløjtende ligegyldigt? Så længe der bliver svaret sobert
og kompetent er jeg ligeglad med hvad han skriver i sin signatur. Kerim har
altid været god til at hjælpe med gode råd og vejledninger her på usenet.
Det er det der tæller.

Hvis du har lyst til den anden form for brug af usenettet, kan du altid
kigge ind på dk.mudderkastning. Dèr foregår der vist lidt af hvert.
Thoeger

--
"Enhver er salig i SIN tro"

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-12-06 21:56

On 25 dec 2006, ttoet wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> Hvis du har lyst til den anden form for brug af usenettet, kan
> du altid kigge ind på dk.mudderkastning. Dèr foregår der vist

Hvad mener du?

Mudderkastning? Jeg spørger om han ikke føler sig lige frelst nok?

Der er vel en grund til at Kerim skriver noget i sin signatur? Jeg
har vel lov til at reflektere over det (ligesom du gør i din hr.
dobbeltmoral)? Hvorfor skriver han det ellers? Og så i denne gruppe?
Find selv på mere....

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-12-06 22:33

On 25 Dec 2006 20:55:43 GMT, Palle Jensen wrote:

> Hvad mener du?

> Mudderkastning? Jeg spørger om han ikke føler sig lige frelst nok?

> Der er vel en grund til at Kerim skriver noget i sin signatur?

Sikkert. Men det er hans sag. Signaturen er et fristed hvor man, inden for
den acceptable størrelse som Kerim overholder, kan skrive hvad man vil. Det
er dårlig etikette at kommentere den, især når indholdet er offtopic i
gruppen.

> Jeg har vel lov til at reflektere over det (ligesom du gør i din hr.
> dobbeltmoral)?

Helt sikkert! Bare du holder din reflektioner for dig selv eller i relevant
gruppe.

> Hvorfor skriver han det ellers?

Igen: Det er hans sag.

> Og så i denne gruppe?

Der er intet krav om at signaturtekst skal være ontopic. Jeg bruger selv
samme signatur i forskellige grupper. Derimod er din kommentar og denne
diskussion offtopic her. Derfor

x-fut:

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-12-06 22:37

On 25 dec 2006, Peter Loumann wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> x-fut:

Jeg håber du og Kerim så også deltager i diskussionen derovre.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-12-06 22:41

On 25 Dec 2006 21:36:35 GMT, Palle Jensen wrote:

> Jeg håber du og Kerim så også deltager i diskussionen derovre.

Jeg gør. Jeg kan ikke svare for Kerim og kan heller se at han skulle være
forpligtet. Han har fornuftigvis ikke reageret på dit overfald her.

x-fut:

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jens

Dato : 26-12-06 06:54

Palle Jensen wrote:
> On 23 dec 2006, Kerim Ellentoft wrote in
> dk.edb.internet.software.mail+news:

> Føler man sig lige frelst eller hvad?!

Han er jo bare et fjols.