Samling af Bacho ventilator
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-12-06 12:18

Hej,

I mit sommerhus har jeg i køkkenet en Bacho ventilator årgang 1969, af
modellen hvor man hiver i en snor så åbner blænden, som består af tynde
stållameller, og ventilatoren starter.

Nu har jeg haft skilt den ad med det resultat at de tynde stållameller til
blænden ligger i en bunke :(

Jeg kan umidelbart ikke lige gennemskue hvad tricket er for at få dem samlet
korrekt igen.

Er der nogen som har et fif? det er træls med et stort hul i væggen

Fra : Kenned

Dato : 23-12-06 13:55

Michael Rasmussen wrote:
> [...]
> samlet korrekt igen.
>
> Er der nogen som har et fif? det er træls med et stort hul i væggen

Invester i en ny, må være mit råd...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-12-06 17:51

"Kenned" <Yeah@Right.dk> wrote in message