Lidt OT men her er 2 julefilm :-)
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 11:17

Hej NG ja jeg måtte jo dele, Så her er link til 2 stk julefilm.

http://www.thecompassgroup.biz/merryxmas.swf

http://www.andycouch.com/whitetrashxmas/

Mvh Allan

Fra : Siri

Dato : 23-12-06 13:44

> Allan skrev:
> Hej NG ja jeg måtte jo dele, Så her er link til 2 stk julefilm.

> [...]
Hej Allan
Alle andre er vist gået til i amok-juleriet - mon vi er de eneste
tilbage....
Jeg glæder mig - ikke bare til juleaften, men til, at jeg får fat i
nogle pc-højttalere, der fungerer, for jeg mangler lyd.... Dine film er
sikkert molto meget bedre med lyd
Glædelig jul til dig og misserne - og rart, at det ikke er alle, der er
komplet nørdede med, hvad man kan og ikke kan i en nyhedsgruppe. Nogle
gange får man en fornemmelse af et sammenstød mellem oldtimers og
newbies
På den anden side, når de kære old-timers så går i clinch og begynder at
råbe EOD osv, så er det lidt sjovt, når man kun er på sidelinien
God (misse-)jul!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 13:49

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> På den anden side, når de kære old-timers så går i clinch og begynder at
> råbe EOD osv, så er det lidt sjovt, når man kun er på sidelinien

Hehe eller Hoho
Få dog lavet dine højtalerer, og jo .
Men jeg kunne ikke altså lade være.
Mvh Allan

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-12-06 14:34

> [...]
>>

> Hej Allan
> Alle andre er vist gået til i amok-juleriet - mon vi er de eneste

Jeg er her også endnu *vinker*
Og glædelig jul til alle!

Mvh Kari

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 15:07

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er her også endnu *vinker*
> Og glædelig jul til alle!
>
> Mvh Kari

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-12-06 14:38

Siri wrote:
> Alle andre er vist gået til i amok-juleriet - mon vi er de eneste
> tilbage....

Hej Siri og Allan.

Joh, der er i hvert fald én af old-timerne der er "på banen" endnu.
Det er godt nok mig der står for juleaften i år, men jeg har som
sædvanlig check på det hele Jeg kan godt lide at være i god tid.

> Jeg glæder mig - ikke bare til juleaften, men til, at jeg får fat i
> nogle pc-højttalere, der fungerer, for jeg mangler lyd.... Dine
> film er sikkert molto meget bedre med lyd

Du har vel lydkort i din computer ? Jeg spørger fordi min datter
på sit kontor gerne ville have højttalere. Det fik hun så, men stadig
ingen lyd, indtil deres edb-mand opdagede at hun ikke havde noget
lydkort i computeren. *Grin* , men du havde jo nok opdaget det for
længe siden, hvis kortet manglede ;-

> [...]
> der er komplet nørdede med, hvad man kan og ikke kan i en
> nyhedsgruppe. Nogle gange får man en fornemmelse af et sammenstød

Selvfølgelig skal der være plads til lidt OT ind imellem, ellers blev
det da for kedeligt. Der er nok af netpoliti i mange af de andre
grupper.

> På den anden side, når de kære old-timers så går i clinch og
> begynder at råbe EOD osv, så er det lidt sjovt, når man kun er på
> sidelinien >

Der er jo desværre nogle der ikke rigtigt kan kapere andre meninger
end deres egen, synd for dem. Der skal være plads til det hele synes
jeg.

Jeg vil hermed ønske alle gruppens vidunderlige misser og deres slaver
en RIGTIG GLÆDELIG JUL.

--
Venlig hilsen Tove og lille Mini som glæder sig til rejerne i
morgen.

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 15:05

god jul til dig og dine
mine for nu and

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 15:22

> [...]
> På den anden side, når de kære old-timers så går i clinch og begynder at
> råbe EOD osv, så er det lidt sjovt, når man kun er på sidelinien

Ja det gik lidt hurtigt med at svarrer på det jeg havde sendt så her kommer
julehilsningen.

god jul til dig Siri og din miver.

Må i have et godt nyt år

Mvh Allan

Fra : Siri

Dato : 23-12-06 16:00

> Allan skrev:
> Ja det gik lidt hurtigt med at svarrer på det jeg havde sendt så her kommer
> [...]

Kære Allan, Kari, Tove, og hvem der ellers ikke er druknet i julen
Hir hir, ja, teknikken kan drille os alle. Jeg er på mit 2. sæt
højttalere - de er ret små, og falder let på gulvet fra ovenpå PCen, det
er nok det, de ikke kan tåle...
Tak for de varme tanker, vi hygger os, 'uldbundtet' breder sig midt i
sengen og nyder at "mor" er hjemme og ikke på julejob! Hvor har vi leget
i dag!
I aften bliver der nok tid til en tur ud på svalegangen i sele, og 2.
juledag udflugt ud til veninde med en lille dreng på 7, der nok også vil
lege med en glad 'springerkat' - det bliver skønt!
Hvor er jeg glad for, at der var et par søde mennesker, der betroede mig
'deres barn før de fik barn' - skønne lille Gia!
Glædelig, hyggelig, fredelig jul til jer og missebasserne også!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar
PS - håber, at alle har set Kattens Værns seneste blad med artiklen om,
hvad man kan donere. De kan bruge mangt og meget, som vi ikke tænker på
- f eks gamle håndklæder og sengetøj, som er blødt at ligge på for
hjemløse misser - ryd op i kludebunken, kælderrummet og tag turen til
nærmeste kattehjem?
God Jul - tænk på dem, der trænger

Fra : Kari Eiffert

Dato : 23-12-06 18:32

> [...]

> Tak for de varme tanker, vi hygger os, 'uldbundtet' breder sig midt i
> sengen og nyder at "mor" er hjemme og ikke på julejob! Hvor har vi leget

Mine tre mitter kan slet ikke klare at vi er så meget hjemme. De går
fuldstændig i selvsving og skal nusses og leges med hele tiden. Og når vi
ikke nusser og leger så skal de IHVERTFALD ligge oven på os. Slut prut
færdig. Og marsvinene tror de skal have lækkert mad hver gang vi går ned af
trappen. *suk* det er hårdt med alle de dyr

Mvh Kari