Teranews, er den værd at ofre penge på ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 23-12-06 01:18

Nyhedsserveren Teranews, er den værd at ofre penge på ?

Er der nogen som har erfaringer med Teranews ? Jeg overvejer at få en konto
der.

På news.aioe.org, der forsvinder indlæggene efter en uge hvor de samtidig
slettes fra Outlook Express, hvordan ser det ud på Teranews i forhold dertil
?

(Jeg ønsker kun at høre om erfaringer om Teranews og ikke andre
nyhedsservere)

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Per Hansen

Dato : 23-12-06 13:51

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> mentioned this

> [...]
> forhold dertil ?
>
> (Jeg ønsker kun at høre om erfaringer om Teranews og ikke andre

Tror vist ikke der er alt for mange danskere der benytter TeraNews,
da de ganske enkelt er alt for dyre iforholdet til en del andre.
20 dollars for 25GB om måneden er meget pebret en pris, der har jeg
unlimited til samme pris hos den jeg benytter.
Jeg vil anbefale at kigge de andre efter i pris inden du beslutter
sig for at betale overpris hos dem for en news forbindelse.

--
Per Hansen

Fra : Desserten

Dato : 23-12-06 14:20

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil anbefale at kigge de andre efter i pris inden du beslutter
> sig for at betale overpris hos dem for en news forbindelse.

Som Per skriver.....det er for dyrt !
14.95 $ hos dem jeg er kunde hos........unlimited.......ca 42 dages
retention...

Fra : Bamse

Dato : 23-12-06 22:14

Per Hansen wrote:

> [...]

Ligger dine indlæg så ikke på de andre servere samt på googlegroups ?
eller kører aioe en usenetcancel på indlæggene ?