Endnu en feel-good-film
Fra : Per Vadmand

Dato : 22-12-06 23:37

Så "Calendar Girls" på TV2. Flot, sjov og opmuntrende.

Per V.
--
It's hard to be a nissemand.

Fra : lhs

Dato : 23-12-06 18:22

Hmm

Har ik set den, så jeg vil kun kommentere med mine fordomme, når jeg så
trailerne, syntes jeg at det var som en kvindelig udgave af: The Full Monty
, og så findes der rent faktisk en tredie version over temaet med en gruppen
mænd i en kuldmineby, som er ved at lukke og for at gøre opmærksomme på
deres liv starter de med at spille blæserinstrumenter eller sådan noget,
feel good movies, men intet nyt under himmelen, tipper lidt på :
http://www.childrenofmen.net/
som et godt bud på en fed og måske lidt fornyende filmoplevelse næste år.
Jfr. diverse trailere der findes...

Lars HS

Fra : Glad

Dato : 23-12-06 20:35

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:458c5e0d$0$153
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Så "Calendar Girls" på TV2. Flot, sjov og opmuntrende.

Jeg må indrømme, jeg var lidt skuffet over den. Havde nok forventet lidt
mere. Jeg tager dog tøjet af for damernes kamp for sagen.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-12-06 12:22

> Så "Calendar Girls" på TV2. Flot, sjov og opmuntrende.

Og skæg. Jeg pissede næsten i bukserne af grin.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-12-06 16:25

Mark Thomas Gazel wrote:

> Og skæg. Jeg pissede næsten i bukserne af grin.

Og sjovt at se Cæsar (Ciaran Hinds) som halvgammel gartner.

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-12-06 08:40

> Og sjovt at se Cæsar (Ciaran Hinds) som halvgammel gartner.

Ja, og Helen Mirrren og Julie Walters.

Hun går s'gu stadig lige i blyanten.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-12-06 12:19

Mark Thomas Gazel wrote:

> Ja, og Helen Mirrren og Julie Walters.
>
> Hun går s'gu stadig lige i blyanten.

Mirren er i mine øjne et typisk eksempel på, at man hverken behøver at være
ung eller smuk for at have en sexet udstråling. Lauren Bacall er et andet.

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Claus

Dato : 25-12-06 19:38

Hvis man er Mirren-fan er The Queen et must!

Fra : Jesper

Dato : 21-01-07 03:10

Claus <anonym@xx.xx> wrote:

> Hvis man er Mirren-fan er The Queen et must!

Hva' mæ' Hussy ?
http://www.imdb.com/title/tt0080908/

Cal
http://www.imdb.com/title/tt0087019/

og

The Cook, the Thief, His Wife And Her Lover
http://www.imdb.com/title/tt0097108/
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-06 05:32

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Ja, og Helen Mirrren og Julie Walters.
>
> Hun går s'gu stadig lige i blyanten.

Så er vi to der ikke er aldersfascister.Velkommen i klubben

"Når du hader en pe rson, hader du noget i ham, som er en del af dig
selv. Det, som ikke er en del af os selv, forstyrrer os ikke".
Hermann Hesse

Er Ritt, "Calendar girls" eller Ghita Nørby nu den bedste porno for
dig, siden du er så helligt anti-pædofil?

Fra : PerX ...

Dato : 26-12-06 19:56

In article <458c5e0d$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Så "Calendar Girls" på TV2. Flot, sjov og opmuntrende.

Var det ikke Calendar Old Ladies? ;)

Fra : Glad

Dato : 28-12-06 21:10

Lunefulde lykke (Serendipity) bliver sendt i aften på DR1 kl. 22:10.

Det er efter min mening en rigtig god film og så ser Kate Beckinsale jo
også ret sød ud i filmen.

Den skal ses og/eller optages!