Joni Mitchell sang
Fra : PSG

Dato : 22-12-06 20:01

Hej kloge folk

Jeg har en Joni Mitchell sang på hjernen: I've look on clouds from both
sides. Problemet er bare at jeg har den på hjernen med en dansk sangerinde,
men jeg kan sgutte huske hvem. Det er en lidt mere jazzet udgave jeg husker
og umiddelbart tænker jeg på Cecilie Norby, men jeg har trawlet hendes
plader igennem og kan ikke finde den. Nogen der kan assistere?

PFT - og glædelig jul.

- Patrick

Fra : Zilly ink.

Dato : 22-12-06 20:18

PSG wrote:
> [...]
> jeg på Cecilie Norby, men jeg har trawlet hendes plader
> igennem og kan ikke finde den. Nogen der kan assistere?

Cæcilie Nordby fra CD´en "LondonParis."
(hendes femte cd - optaget live på jazzklubberne Sunside i Paris
og Pizza Express i London med bl.a. pianisten Carsten Dahl,
bassisten Lars Danielsson og guitaristen Ulf Wakenius)

http://www.caecilienorby.com

--
F.B.

Fra : PSG

Dato : 23-12-06 10:42

"Zilly ink." <zillyink@detteskalvækhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> (hendes femte cd - optaget live på jazzklubberne Sunside i Paris og Pizza
> Express i London med bl.a. pianisten Carsten Dahl, bassisten Lars

Selvfølgelig - det var den! Og den har jeg ovenikøbet et eller andet sted.
Tak!

- Patrick