pædofil eller ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 22-12-06 19:50

har en veninde med en datter på ca 14 år - Nå Datter og veninde havde
så lavet noget klæd ud og læg make up og det hele kulmineret i nogen
BH & G streng billeder på mobil telefonen - Nå min venindes x var så
kommet forbi havde rodet i datterens mobil fundet de pikante billeder
og sendt dem til sin egen mobil - sener roder min veninde x en s mobil
igenem og finder de pikante billeder hun bliver noget rystet og kommer
til at tænke tilbage på derres tid sammen hvor han på b.la ferier
havde lænet sig op af hende med rejsning imnes datteren var til stede
hun havde da bedt ham om at styrre sig på indeværende tidspunkt - men
ved fundet af billederne på hans mobil blev hun styrket i sin frygt -
datteren plages samtidigt af marreridt hvor han indgår en mand som hun
ellers normalt betragter som sin sted fader ....

Nå efter denne betning kom jeg til at tænke på om han er en pædofil
fanden eller han bare har synes det var nogen sjove billeder i al
harmløshed ?

jeg tænker på om jeg selv ville kunne finde på at kopiere sligt fotos
og det må jeg indrømme at det vil jeg ikke udelukke hvis jeg havde
pigens samtygge ....... på den anden side så tror jeg ikke jeg vil da
det i sig selv ville være grænse overskridene at tale med sligt med et
barn om sådan.

anyhow skal tvilen komme ham til gode ?

eller skal jeg tage en elller anden led hævn ?

Mv.
Bo MM

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-12-06 01:27

In article <t4aoo2pcqbn7etlgnq1ju960kovl83ppo6@4ax.com>,
Bo M. Mogensen <spam@me.com> wrote:

> Nå efter denne betning kom jeg til at tænke på om han er en pædofil
> fanden eller han bare har synes det var nogen sjove billeder i al
> harmløshed ?

Hvis hun er 14 er han næppe pædofil. Pædofili er sexuel omgang med børn
uden for puberteten. Og jeg tror næppe der render ret mange 14 årige
rundt som ikke har nået puberteten.

Det lovmæssigt, moralen mv. er så en helt anden snak.

Men pædofili som du spørger om: Nej!!

"Der kan være forskel p pædofile handlinger og den psykiatriske diagnose
pædofili som er betegnelsen for de mennesker, der fortrinsvis tiltrækkes
seksuelt af præpubertets brn, ofte brn af en bestemt aldersklasse og kn.
Seksuel aktivitet med voksne har ingen tiltrækning p pædofile. "

Fra:
http://www.rigshospitalet.dk/rh.nsf/574e4fb13671535fc1256e9100413675/7c4e
e0bfb9d54c50c1256f110047f9a3!OpenDocument

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-12-06 01:32

In article <martinlj-D9C81E.01272323122006@sunsite.dk>,
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> http://www.rigshospitalet.dk/rh.nsf/574e4fb13671535fc1256e9100413675/7c4e
> e0bfb9d54c50c1256f110047f9a3!OpenDocument

Indsæt selv de danske bogstaver samt sammensæt linket

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-12-06 01:48

On Sat, 23 Dec 2006 01:27:23 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Hvis hun er 14 er han næppe pædofil. Pædofili er sexuel omgang med børn
>uden for puberteten. Og jeg tror næppe der render ret mange 14 årige
>rundt som ikke har nået puberteten.

ja ok det har du ret i ......

>Det lovmæssigt, moralen mv. er så en helt anden snak.

Tjaa hvad mener du ?

>Men pædofili som du spørger om: Nej!!

klart !!!

Fra : Jens

Dato : 23-12-06 09:06

Bo M. Mogensen wrote:

> ja ok det har du ret i ......

> Tjaa hvad mener du ?

> klart !!!

Ja han mener altså, at du ikke er pædofil Bøø...
Er du ikke glad..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-12-06 01:28

In article <03voo2tog0pf0ohhg9lnan49n0gni76qjv@4ax.com>,
Bo M. Mogensen <spam@me.com> wrote:

> Tjaa hvad mener du ?

Jeg mener, at det ikke er pædofili og derfor ikke ulovligt i den
forstand.

Men om det moralsk er iorden skal jeg ikke gøre mig til dommer over..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-12-06 18:22

On Sun, 24 Dec 2006 01:27:49 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Jeg mener, at det ikke er pædofili og derfor ikke ulovligt i den
>forstand.

enig

>Men om det moralsk er iorden skal jeg ikke gøre mig til dommer over..

nahh det er da lidt sygt at gå i en 14 års piges mobil telefon rode
den igenem finde uartige billeder af hende og sende dem til sig selv
og det er da heller ikke helt fint i kanten at stå og kikke på pigen
imens man gnupper sin stå pik op af pigens mor - lidt syg i roen er
han da ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-12-06 01:58

In article <7mdto2h4lt7r86q0ar0p8c6u21g9lmt3g4@4ax.com>,
> [...]

> og det er da heller ikke helt fint i kanten at stå og kikke på pigen
> imens man gnupper sin stå pik op af pigens mor - lidt syg i roen er

Er han syg pga. hendes alder eller er han syg fordi det egentlig var
moderen han burde tænde på istedet?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-12-06 02:23

"Bo M. Mogensen" <spam@me.com> skrev i en meddelelse

> nahh det er da lidt sygt at gå i en 14 års piges mobil telefon rode
> den igenem finde uartige billeder af hende og sende dem til sig selv

Det er i hvert fald inderligt usmageligt, og klart en krænkelse af hendes
(datterens) privatliv - og ja, det leder tankerne hen på, om ikke manden er
lidt en narrøv, der skulle have et spark i røven med stilethælen

Var det mig, der var moderen, behøvede jeg ikke tænke to gange - han ville
være røget ud med fynd og klem - ingen skal krænke min datters privatliv, og
ingen skal rode i hendes privatsager (heller ikke jeg).

Hvis ikke hendes mor forlængst har dumpet krybet, er det nok mest af alt
hende, der er syg.

At nogle mænd tænker med pikken, er ikke ensbetydende med at det er hverken
sundt eller ok.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-06 05:33

On Mon, 25 Dec 2006 02:23:13 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

HI Nusle go Jul og alt det fine ;)

> [...]
>ingen skal rode i hendes privatsager (heller ikke jeg).
>
>Hvis ikke hendes mor forlængst har dumpet krybet, er det nok mest af alt

han er UDE ...de har dog gået til og fra hianden i nogen år - men det
her var dråben ...

Fra : Jens

Dato : 25-12-06 08:22

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> <nusle@invalid.com> wrote:
>
> HI Nusle go Jul og alt det fine ;)

> han er UDE ...de har dog gået til og fra hianden i nogen år - men det

Så hun ville ikke se dig mere efter det nummer Bøø ??

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-06 14:56

On Mon, 25 Dec 2006 08:22:13 +0100, "Jens" <jens@fuglefjams.dk> wrote:

>Så hun ville ikke se dig mere efter det nummer Bo

ja ***jens**** nu skal jeg ikke være den første der stiller mig op i
køen af forundrede sjælde der for den perplekse ide at du kan skilde
tingene ad i mellem det du læser og forstår .... det er da på mange
måder spænende at se hvad der kommer ud af en mand der forstår 1 uf af
5 ord og der på drager en konklusion

Fra : Jens

Dato : 25-12-06 15:49

Bo M. Mogensen wrote:

> ja
ok

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-12-06 23:57

Jens wrote:

> Så hun ville ikke se dig mere efter det nummer Bøø ??

Jae .. Monica (som forøvrigt var mums - fra "Jul i Rummet" var da også meget
i tvivl om hvem der skulle have potensmedicinen.

Bo er for gennemskuelig. Alt for gennemskuelig

/FL

Fra : Jens

Dato : 26-12-06 09:00

Frank Leegaard wrote:

> Jae .. Monica (som forøvrigt var mums - fra "Jul i Rummet" var da
> også meget i tvivl om hvem der skulle have potensmedicinen.
>
> Bo er for gennemskuelig. Alt for gennemskuelig
>
> /FL

LOL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-12-06 16:17

"Bo M. Mogensen" <spam@me.com> skrev i en meddelelse

Hej Bo, også god jul til dig og det hele

> han er UDE ...de har dog gået til og fra hianden i nogen år - men det
> her var dråben ...

Lyder dejligt, jeg blev helt bekymret for pigen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-06 22:33

On Mon, 25 Dec 2006 16:16:33 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hej Bo, også god jul til dig og det hele

:)

>Lyder dejligt, jeg blev helt bekymret for pigen.

nej nej min veninde er måske ikke altid lige heldig med de mænd hun
finder - men hun har nu altid bukserner på i forholdet.

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-12-06 00:24

> :)

> nej nej min veninde er måske ikke altid lige heldig med de mænd hun
> finder - men hun har nu altid bukserner på i forholdet.

Er det altid et platonisk forhold din fhv veninde har til mænd?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-12-06 04:25

On Tue, 26 Dec 2006 00:24:04 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Er det altid et platonisk forhold din fhv veninde har til mænd?

hun er ikke fhv - hun er meget nær ...

Fra : Jens

Dato : 27-12-06 07:05

Bo M. Mogensen wrote:

> hun er ikke fhv - hun er meget nær ...

Er det hende grønlænderen med dårlig ånde...

Fra : Jens

Dato : 26-12-06 09:22

Bo M. Mogensen wrote:

> :)

> nej nej min veninde er måske ikke altid lige heldig med de mænd hun
> finder - men hun har nu altid bukserner på i forholdet.

Det tror da fanden, når du ikke kan få den op og stå Bøø...

Fra : Blinkhinde

Dato : 26-12-06 23:44

Bo M. Mogensen skrev:
> har en veninde med en datter på ca 14 år - Nå Datter og veninde havde
> så lavet noget klæd ud og læg make up og det hele kulmineret i nogen
> BH & G streng billeder på mobil telefonen

Jeg synes, at det er noget mærkeligt noget, at tage billeder af sig
selv og sin 14-årige datter i bh og g-streng...

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-12-06 04:23

On 26 Dec 2006 14:43:46 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Jeg synes, at det er noget mærkeligt noget, at tage billeder af sig
>selv og sin 14-årige datter i bh og g-streng...

pardon - jeg har skrevet forkert datter og veninde tog billeder af
hinaden i dette out fit

Fra : Jens

Dato : 27-12-06 07:07

Bo M. Mogensen wrote:

> pardon - jeg har skrevet forkert datter og veninde tog billeder af
> hinaden i dette out fit

Er der ellers andet du vil fortælle, du er kommet til at skrive forkert..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-12-06 16:10

Bo M. Mogensen wrote:

> pardon - jeg har skrevet forkert datter og veninde tog billeder af
> hinaden i dette out fit

Sådan læser jeg også Blinkhindes svar. Hun udtaler sig på moderens vegne.
Enig i at seksualitet mellem forældre og børn uanset køn og alder er noget
rod.

/FL

Fra : Blinkhinde

Dato : 27-12-06 21:32

Bo M. Mogensen skrev:

> pardon - jeg har skrevet forkert datter og veninde tog billeder af
> hinaden i dette out fit

Ja? Din veninde og hendes datter på 14 år har taget billeder af
hinanden i bh og g-streng. Det synes jeg er noget lidt mærkeligt noget.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-12-06 23:52

On 27 Dec 2006 12:31:40 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Ja? Din veninde og hendes datter på 14 år har taget billeder af
>hinanden i bh og g-streng. Det synes jeg er noget lidt mærkeligt noget.

så bestemt hvis det forholdt sig på den måde - jeg ved ikke om vi er
ude i en vandmand/skorpion ting hvor man til trods for de bedste
intensioner taler forbi hinanden ...... men lad mig prøve en gang til
datteren af min veninde havde sammen med en alders svarende veninde
(13-14 år ) taget billeder af hinanden med derres mobil telefoner
hvorpå de var blevet lageret.

Teenagerens veje er uransaglige - men det var hvad de hvade gjort også
var det at den her fæle x kæreste havde kopieret billederen til sin
egen mobil telefon.

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-12-06 00:01

Bo M. Mogensen skrev:

> så bestemt hvis det forholdt sig på den måde - jeg ved ikke om vi er
> ude i en vandmand/skorpion ting hvor man til trods for de bedste
> intensioner taler forbi hinanden ......

Det tror jeg nu næppe (-:
Du havde vist bare skrevet veninde både om datterens veninde og din
egen veninde og så misforstod jeg budskabet.

> men lad mig prøve en gang til
> datteren af min veninde havde sammen med en alders svarende veninde
> (13-14 år ) taget billeder af hinanden med derres mobil telefoner
> hvorpå de var blevet lageret.

Nu er jeg med.

> Teenagerens veje er uransaglige - men det var hvad de hvade gjort også
> var det at den her fæle x kæreste havde kopieret billederen til sin
> egen mobil telefon.

Ja, nu er jeg med. Han er ikke pædofil, kan sikkert bare godt lide
purunge piger. - Han er åbenbart røget ud efter det og det er sikkert
meget godt, så fred være med det

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-12-06 14:27

On 27 Dec 2006 15:01:20 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Det tror jeg nu næppe (-:

Ohh du kære det er vores lod - jeg har godt nok lige boet sammen med
en i 4 mdr og det gik gnidnings løst - men en vis forviring vil
konstelasionen nu altid afsted komme før elller sener .... men det kan
såmænd også blive såre konstruktivt ..........

>Du havde vist bare skrevet veninde både om datterens veninde og din
>egen veninde og så misforstod jeg budskabet.

ja det var måske nok lidt kluntet af mig :)

>Nu er jeg med.

:)

>Ja, nu er jeg med. Han er ikke pædofil, kan sikkert bare godt lide
>purunge piger. - Han er åbenbart røget ud efter det og det er sikkert
>meget godt, så fred være med det

Tjaaee hvem kan ikke li unge piger :) men det er mere det her med at
gå i en andens mobil og stjæle pikante billeder - det synes jeg sgu er
for meget og når han itl overflod står i forhold til barnets moder -
beglor barnet imens han har rejsning så er der sgu et eller andet galt
synes jeg ...

Fra : Jens

Dato : 28-12-06 16:12

Bo M. Mogensen wrote:

> beglor barnet imens han har rejsning

Hmm, så kan det jo ikke være dig Bøø...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-12-06 20:45

Jens wrote:

> Hmm, så kan det jo ikke være dig Bøø...

For mig lyder den slags mere som forsmået efterrationalisering. Jeg formoder
at kvinden straks tog aktion på det hændte?

/FL