borat+hjælp
Fra : ks

Dato : 22-12-06 19:36

Har lige set Borat og det er en ganske fornøjelig film!!!! den mest morsomme
jeg har set i laaaaang tid!!!!

menmen men, det forekommer mig at ikke alle er inde i filmmanuskriptet, for
manges reaktioner er forbavsende ægte.... er det blot fordi de er gode
skuespillere eller er det ganske enkelt fordi dem der medvirker i filmen er
ægte mennesker der bliver taget tykt pis på????

Mvh
Kenneth

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-12-06 19:42

Hej!

ks wrote:

> [...]
> skuespillere eller er det ganske enkelt fordi dem der medvirker i filmen er
> ægte mennesker der bliver taget tykt pis på????

Mange mener, at Sacha Baron har taget pis på dem, og er godt sure.

Du kan jo kigge lidt i TV2's nyhedsarkiv:

<
http://www.google.com/custom?q=borat&hl=en&lr=&cof=S:http://tv2.dk%3BL:http://diverse.tv2.dk/google/tv2.gif%3BLC:%23333333%3BGALT:%23333333%3BGFNT:%23333333%3BGIMP:%23FF0000%3B&sitesearch=tv2.dk&start=10&sa=N

Der er bl.a. en nyhedsvært som blev suspenderet i et par mdr. pga. Borat

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per

Dato : 23-12-06 07:48

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> wrote in message
> [...]
> skuespillere eller er det ganske enkelt fordi dem der medvirker i filmen
> er ægte mennesker der bliver taget tykt pis på????

Filmen er vævet sammen med rigtige optagleser af tilfældige folk. I TV
showet var det jo netop det det gik ud på. Dog er jeg ikke sikker på at
Pamela Anderson ikke var "med på den". Ellers burde han da være havnet i
spjællet?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-12-06 23:41

ks wrote:
> [...]
> det blot fordi de er gode skuespillere eller er det ganske enkelt
> fordi dem der medvirker i filmen er ægte mennesker der bliver taget

"Hello my name Borat". Sjældent har jeg moret mig og hulket så meget af grin
over en film. Ja, den er politisk ukorrekt og ja, den rører ved nogle
tabuer, men den gør det på en underholdende måde, hvor man ikke tænker: "Ej,
det gjorde/sagde han bare ikke". Der er så mange geniale scener og
amerikanerne bliver udstillet på fornemmeste vis.
Den er klart anbefalesværdig og skal have 5 ud af 6 stjerner.

Søren

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-12-06 12:12

> [...]
> amerikanerne bliver udstillet på fornemmeste vis.
> Den er klart anbefalesværdig og skal have 5 ud af 6 stjerner.

Jeg vil nu sige at nøgen slåskampen tænkte jeg "Ej det gjorde han bare ik
det der" da han ligger med den store mands baller spredt ud over hans
ansigt.. Men ellers ja

Mvh. Martin

Fra : ks

Dato : 24-12-06 12:19

lige præcis den scene var også til genstand her på matriklen - gad nok vide
hvordan en fyldt biografsal ville lyde på det tidspunkt...

mvh
kenneth

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-12-06 00:34

"ks" <kenned@FJERNSPAMofir.dk> writes:

> lige præcis den scene var også til genstand her på matriklen - gad nok vide
> hvordan en fyldt biografsal ville lyde på det tidspunkt...

Empire sal 2 lød ca sådan her

"eeewwwwhrahharhharharharharharharharhahrarforpokkerdahaaaaarharharh"

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."