Skinny Puppy - Mythmaker
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-12-06 15:17

Halløjsa, jeg så lige der kommer en ny fra Skinny Puppy:

Skinny Puppy - Mythmaker
01 magnifishit
02 daL
03 haZe
04 pedafly
05 jaHer
06 politikiL
07 lestiduZ
08 pasturN
09 ambiantz
10 ugLi

12. Januar 2007

Der bliver også lovet en større turne i det kommende år. Så må man jo håbe
de også kigger forbi DK.

Nu håber jeg bare det bliver bedre end de seneste udgivelser jeg har hørt
fra bandet.

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-12-06 22:55

Thomas Jespersen wrote:

> Halløjsa, jeg så lige der kommer en ny fra Skinny Puppy:

[SNIP]

> [...]
> håbe de også kigger forbi DK.
>
> Nu håber jeg bare det bliver bedre end de seneste udgivelser jeg har

Jeg har hørt den 4-5 gange nu og jeg hælder meget til at deres største
plader er bag dem - der er ganske vist nogle gode takter på pladen, men
der er desværre flere strejf af gamle tricks end nye tiltag. Når det er
sagt skal det også siges at cEvin Key imho stadig er klasser bedre end
de fleste andre "synth-jockeys" og stadig er med til at få Skinny Puppys
lyd hævet over alt det lort, der efterhånden er i omløb... "politikiL"
og "ambiantz" er imho plades stærkeste numre og et godt eksempel på at
Skinny Puppy mestrer killer beats.