Dæk køb online. links ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 22-12-06 11:08

Nu hvor man har lidt god tid i vinterpausen satser jeg på at få sat et par
andre dæk på.

Jeg har fundet følgende 2 links til on-line køb
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=11047246e3a6&tpl=mreifen.html
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm
, meeeeen.. de har da nogle billige dæk når man søger, men de viser sig
altid at være udsolgt. Kun de dyre top-dæk er på lager. Ex Fordæk: ? 29,87
udsolgt. ? 37,41 på lager. Bagdæk ? 39,73 udsolgt. ? 64,14 på lager.

Såe.. hvor finder jeg nogle billige dæk til en Suzuki GN 250?

/jim

Fra : Shsj

Dato : 22-12-06 11:37

Måske kan du finde noget her?: http://www.motorcyclemart.com/tires.htm
--
Mvh.
Shsj

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-12-06 13:28

Shsj wrote:

> Måske kan du finde noget her?: http://www.motorcyclemart.com/tires.htm

Næe. De har slet ikke nogen til en GN ifølge deres tire guide.

Og når de så også har links der peger på
file:///C:/My%20Documents/My%20Webs/mm/tires/metzeler.htm så duer det da
slet ikke.

/jim

Fra : Menabra

Dato : 22-12-06 12:40

> [...]
> udsolgt. ? 37,41 på lager. Bagdæk ? 39,73 udsolgt. ? 64,14 på lager.
>
> Såe.. hvor finder jeg nogle billige dæk til en Suzuki GN 250?

Da du IKKE opgiver størrelse er det lidt svært.
Men prøv evt. her :
http://www.dk.autothek.com/?gclid=CLek4ZWs-IcCFQIYXgodg30SHA

Fra : Jim Andersen

Dato : 22-12-06 13:10

Menabra wrote:
> Da du IKKE opgiver størrelse er det lidt svært.

Ifølge én af de førnævnte sider skal jeg bruge:

Forhjul - 3.00-18M/C 47S
Baghjul - 120/90-16 M/C (63S) TL

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-06 14:11

> Ifølge én af de førnævnte sider skal jeg bruge:
>
> Forhjul - 3.00-18M/C 47S
> Baghjul - 120/90-16 M/C (63S) TL

Michelin har da fordæk i mønster M45 og bagdæk i M39, et sådan sæt koster i
Danmark ca. 1250 kr.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-12-06 09:48

Flemming Disc wrote:

> Michelin har da fordæk i mønster M45 og bagdæk i M39, et sådan sæt
> koster i Danmark ca. 1250 kr.

Joe... men som det ses af min første post burde et sæt kunne fåes til 70
Euro altså ca 550 kr.
Hvis de altså havde dem hjemme......

/jim

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-12-06 14:01

> Såe.. hvor finder jeg nogle billige dæk til en Suzuki GN 250?

Har du kigget her: http://www.mcdaekonline.dk/ ?
Uden at jeg dog har checket leveringsdygtigheden, de gange jeg har
handlet der har været gnidningsløst. Der er lidt sprogforvirring men
det er til at overskue

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-06 15:19

Jim Andersen wrote:
> Nu hvor man har lidt god tid i vinterpausen satser jeg på at få sat
> et par andre dæk på.

Har brugt dem her flere gange uden problemmer.
og de er lige så billige som reifenversand.
www.myNETworld.com

Fra : B & O

Dato : 25-12-06 19:46

Prøv her....
http://www.daekonline.dk/start.html

Fra : 2

Dato : 27-12-06 13:24

http://www.thansen.dk/products.asp?c=792702139&n=297572724

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-01-07 08:48

2 wrote:

> http://www.thansen.dk/products.asp?c=792702139&n=297572724

Det er et link til en slange, et offroad dæk, et 275/18 dæk og et 90/90-19
dæk.

Hvilket af dem vil du anbefale?

/jim