Problem med speedfight
Fra : Lasse Skovsager

Dato : 21-12-06 23:28

Hejsa
Min speedfight fra '98 er begyndt ikke at ville tage gas nogen
gange.
Jeg har lagt mærke til det mest sker når jeg kører over et
hul/bump/ujævnhed i vejen.
Der går så 1-10 min hvor jeg bare kan holde i tomgang og vente på
den kan tage gassen igen - rigtig surt!

Nogen der ved hvad der kan være galt?

--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Hekto

Dato : 22-12-06 23:02

Lasse Skovsager wrote:

> [...]
> hul/bump/ujævnhed i vejen.
> Der går så 1-10 min hvor jeg bare kan holde i tomgang og vente på

Vandkølet? så er det is i kaburatoren.
--
/Hekto

"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want
to own one." W.C. Fields

Fra : Brian

Dato : 22-12-06 23:33

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxrot-13> skrev i en meddelelse

> Vandkølet? så er det is i kaburatoren.

Det kommer der måske ikke på netop en Speedfight AC?

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 22-12-06 23:42

Hekto wrote:

> Vandkølet? så er det is i kaburatoren.

Nej ikke vandkølet
Det kommer som regel efter 10 mins kørsel og så hver gang jeg
kører over noget der er dybere/højere end 2 mm

Fra : Hekto

Dato : 23-12-06 17:18

Lasse Skovsager wrote:

> Nej ikke vandkølet
> Det kommer som regel efter 10 mins kørsel og så hver gang jeg
> kører over noget der er dybere/højere end 2 mm

> [...]
Prøv at tømme svømmerhuset for skidt og vand. Det er skruen nederst på
svømmerhuset.