Ny tekst hver dag
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-06 22:06

Hej

Tænkte på

Jeg vil gerne på min hjemmeside vise et nyt citat hver dag, uden at skulle
redigere siden hver dag. Hvordan gør man det?

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 25-12-06 20:17

En simpel søgning på Google gav dette svar på en tidligere forespørgsel af
samme spørgsmål:

Citat start:

Citat slut

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Knud Iversen

Dato : 26-12-06 08:37

"John Senius-Jørgensen" skrev i en meddelelse

> En simpel søgning på Google gav dette svar på en tidligere forespørgsel af
> samme spørgsmål:
>
> Citat start:

jeg kan kun læse følgende
"Det er med tungt hjerte at Bagmandspatruljen meddeler, at WebCafe.dks
aktiviteter er ophørt pr. 06/06-2006"

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-12-06 21:20

Knud Iversen skrev:

> jeg kan kun læse følgende
> "Det er med tungt hjerte at Bagmandspatruljen meddeler, at WebCafe.dks
> aktiviteter er ophørt pr. 06/06-2006"

Det er nok et krypteret kodesprog med en udførlig vejledning i hvordan
man gør.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- Er det ikke morsomt der findes mennesker som