s: 90hk påhængsmotor
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-12-06 12:21

Hej,

Jeg har en bådmotor til salg, det drejer sig om en 90hk Mariner, den er ca.
4 år gammel, har gennemgået authoriserset service hvert år og er blevet
brugt meget lidt. Pris idé 35500.

mvh
Jonas

Fra : Leif Langgaard

Dato : 21-12-06 12:36

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har en bådmotor til salg, det drejer sig om en 90hk Mariner, den er
> ca. 4 år gammel, har gennemgået authoriserset service hvert år og er
> blevet brugt meget lidt. Pris idé 35500.

Hej Jonas!

Prøv også gruppen:

Held og lykke med salget!

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : anders erbs

Dato : 21-12-06 13:39

sorry. arbejder ikke i så små motor.
mvh
Anders

Fra : Per Nordahl

Dato : 21-12-06 16:07

"anders erbs" <erbs@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> sorry. arbejder ikke i så små motor.
> mvh
> Anders
Anders. manden sætter en motor, til salg.
Om prisen er rimelig el. ikke - aner jeg intet om.
Men hvor er dit svar relevant, i forhold til salgs annoncen ?

Mvh. Per Nordahl

Fra : Allan Jensen

Dato : 21-12-06 16:27

....du må forstå, at Anders er frustreret over ikke at få dykket på grund af
vejret og derfor har behov for at hakke på nogen

mvh. Allan Jensen

Fra : anders erbs

Dato : 21-12-06 17:00

Præcis
mvh

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 21-12-06 18:10

?????? De fleste svar her er da ikke relevante

MVH Svend Erik

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-12-06 18:47

> [...]
> Om prisen er rimelig el. ikke - aner jeg intet om.
> Men hvor er dit svar relevant, i forhold til salgs annoncen ?

Det er bare Anders der er fræk fordi han render rundt med hans 225hk motor..
kan du ikke bruge min 90hk som reserve?

Fra : anders erbs

Dato : 21-12-06 18:55

vi må lige finde ud af noget Mia skal vel også ha sig en lille dame båd
mvh

Fra : FJ

Dato : 21-12-06 19:12

> [...]
>
> Det er bare Anders der er fræk fordi han render rundt med hans 225hk
> motor.. kan du ikke bruge min 90hk som reserve?

Der er også nogle mænd der er nødt til at have en Pitt Bull
Terrier........

Fra : cobaisen@yahoo.dk

Dato : 21-12-06 17:46

anders erbs skrev:
> sorry. arbejder ikke i så små motor.
> mvh
> Anders

225.. He He!

Fra : Henrik Manley

Dato : 21-12-06 18:43

>225.. He He!

2,5 l/sømil HAHAHAHA

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : anders erbs

Dato : 21-12-06 18:56

Næ hov hov ca. 1,4l/sømil okay ikke nok til at sige HA

Fra : Henrik Manley

Dato : 21-12-06 19:01

> Næ hov hov ca. 1,4l/sømil okay ikke nok til at sige HA

Så kender vi jo prisen næste gang, selv HA.....

Skal vi ikke snart ud og prøve om den motor overhovedet kan starte mere....

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : anders erbs

Dato : 21-12-06 19:10

jo men må hellere tage dieselstart og booster med
mvh

Fra : Henrik Manley

Dato : 21-12-06 19:10

Fra : cobaisen@yahoo.dk

Dato : 21-12-06 19:21

Henrik Manley skrev:

> 2,5 l/sømil HAHAHAHA
>
> --
> Henrik Manley
> http://bends.dk
Sheizkärle... og som troede det var gratis!
Jacob

Fra : cobaisen@yahoo.dk

Dato : 21-12-06 19:39

> Der er også nogle mænd der er nødt til at have en Pitt Bull
> Terrier........

But why! En (rød) Tasmansk satan(anders)....med en pittbull, det ER
en ond verden
Jacob