Erstatte gamle plade pap-døre med hvad?
Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-12-06 09:19

Skal man partout skifte rammen osse? Det er nemlig lidt rodet.
Jeg ville gerne have sådan nogle hvide formpressede 'fyldningsdøre' i.
Hvilke alternativer findes?

Mvh og God Jul
Roberto

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-12-06 17:20

"Roberto Saldo" <fu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal man partout skifte rammen osse? Det er nemlig lidt rodet.
> Jeg ville gerne have sådan nogle hvide formpressede 'fyldningsdøre' i.
> Hvilke alternativer findes?

Hvilke hængsler har du på nu? Hvis du er heldig passer det lige over..

- Martin

Fra : Jacob Andersen

Dato : 22-12-06 12:16

Tykkelse er også vigtigt. Nye dører er gerne 40 mm.

Jacob

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-12-06 12:24

Jacob Andersen wrote:
> Tykkelse er også vigtigt. Nye dører er gerne 40 mm.

De er 40mm dem der sidder i nu!
Det er noget træsimili 60/70'er pap/celleværk en passehund har moret sig
med :)

Mvh og God Jul
Roberto

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-12-06 12:21

Martin Petersen wrote:
> "Roberto Saldo" <fu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvilke hængsler har du på nu? Hvis du er heldig passer det lige over..

Sådan nogle almindelige spinkle nogle mrk 'assa sweden'
Hvis de passer over så skulle det være et af de få steder hvor noget er
en standard og duer ;)

Mvh og God Jul
Roberto Saldo

Fra : kenneth.g

Dato : 22-12-06 18:34

Jeg har en gang se en plade man limer på døren og så får den udsende som
fyldningsdør, men jeg kan bare ikke lige huske hvor

Måske andrehar se det ?

Go' jul

Kenneth

Fra : Jens

Dato : 22-12-06 18:55

Det er sådan plader jeg også leder efter..
Håber det lykkes at finde dem mine døre er fra 55 og ikke standart

--
Venligst / Best Regards

Jens Vestergaard

Marine Engineer and Radio Armature

Fra : Kaj

Dato : 22-12-06 19:29

"Jens" <001lionx@privat.dk(fjern001)> skrev i en meddelelse
> Det er sådan plader jeg også leder efter..
> Håber det lykkes at finde dem mine døre er fra 55 og ikke standart
>

> --
> Venligst / Best Regards

Gør Det Selv bladet viste hvordan for et par år siden. Mon ikke det lokale
bygemarked kan skaffe dem. Måske en søgning i GDS' arkiv kunnne være en
mulighed.

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-12-06 21:56

> Sådan nogle almindelige spinkle nogle mrk 'assa sweden'
> Hvis de passer over så skulle det være et af de få steder hvor noget er en
> standard og duer ;)

Tjahh.. Skulle næsten mene at det duer.. Men tag dog nogle mål, og tag ud i
byggemarkedet og se hvad de har. Om ikke andet kan du snildt få dem lavet af
f.eks. Swedoor på mål. Husk at checke om placeringen af hængslet er den
samme.

- Martin

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-12-06 09:49

Martin Petersen wrote:
> [...]
> f.eks. Swedoor på mål. Husk at checke om placeringen af hængslet er den

Klart nok.

Mvh og God Jul
Roberto

Fra : Kaj

Dato : 23-12-06 16:13

> Klart nok.
>
> Mvh og God Jul
> Roberto

Lidt søgning har ført mig frem til, at GDS havde en artikkel om det, du
søger, i nr.16/2003. Hvis du kender en, som har bladet, kan du finde
artiklen.
Forhandleren er www.kokkenlaager.dk
Der er også noget om forandring af døre i GDS nr.8/2004.

MVH
Kaj