ny side
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 21-12-06 06:02

hejsa

Her er et nyt billede.
http://nublog.ru/wp-content/uploads/2006/08/cat-and-lion.jpg

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-06 10:13

> hejsa
>
> Her er et nyt billede.
> http://nublog.ru/wp-content/uploads/2006/08/cat-and-lion.jpg
>

> Med venlig hilsen
> Cindie Iwersen

Hvor er de dejlige

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-06 22:19

Cindie Iwersen wrote:
> hejsa
>
> Her er et nyt billede.
> http://nublog.ru/wp-content/uploads/2006/08/cat-and-lion.jpg

Hej Cindie.

Pragtfuldt billede, det er 2 skønne dyr. Der gik et par sekunder inden
det gik op for mig, at det nok ikke var dine "misser" , men
billedet er så dejligt at jeg har gemt det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 22-12-06 06:51

> Pragtfuldt billede, det er 2 skønne dyr. Der gik et par sekunder inden
> det gik op for mig, at det nok ikke var dine

Hej Tove

Det er et dejligt billede. Henrik ville blive megaglad hvis han kunne
eje sådan en løveunge, men han må nøjes med Pjevs og Gismo istedet for.
De fylder heller ikke så meget i sengen som en løve ville gøre.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-12-06 00:47

"Cindie Iwersen" <wroenskaKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> eje sådan en løveunge, men han må nøjes med Pjevs og Gismo istedet for.
> De fylder heller ikke så meget i sengen som en løve ville gøre.

Hej der.

Kan du forestille dig hvad sådan een ville koste i dyrlægeregninger,
ormepiller, heste- og kokød, samt kattegrus???? ;oD
Hmmmmm...det kunne være det var *sådan* en flok man skulle sende en tur ind
i Ungdomshuset! >

Hej fra

Aragorn_DK - glædelig jul til jer allesammen, og jeres dejlige mislinger.
*<|

--
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 23-12-06 10:33

Cindie Iwersen wrote:
> hejsa

> [...]

Hvor er det bare et skønt billede
Ja, jeg kunne godt bruge begge 2, madudgifter eller ej .

--
Hilsen Denise