sjov test: hvilken kat er du?
Fra : Siri

Dato : 21-12-06 00:21

Hej alle kattevenner
forleden faldt jeg over denne her:

http://www.quizilla.com/users/KatherynS/quizzes/What%20breed%20of%20cat%20are%20you?/

Måske er det en gammel kending - men jeg morede mig: Gia og jeg er begge
persere.....
Er spændt på at høre om jeres resultater?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-06 00:43

Siri wrote:
> [...]
>
> Måske er det en gammel kending - men jeg morede mig: Gia og jeg er
> begge persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

Den er godt nok fornøjelig.

Jeg troede simpelthen at det var løgn. Jeg er tilsyneladende en
Ragdoll, lige netop den katterace jeg gerne vil eje. Jeg holder mig
dog til lille Mini, hun er ingen Ragdoll men lige så dejlig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 21-12-06 11:21

On Thu, 21 Dec 2006 00:43:25 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Jeg troede simpelthen at det var løgn. Jeg er tilsyneladende en
>Ragdoll, lige netop den katterace jeg gerne vil eje. Jeg holder mig
>dog til lille Mini, hun er ingen Ragdoll men lige så dejlig.

Sjovt nok er jeg osse lige den katterace jeg godt kunne tænke mig,
nemlig Maine coon. Underligt.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 21-12-06 15:37

> Sjovt nok er jeg osse lige den katterace jeg godt kunne tænke mig,
> nemlig Maine coon. Underligt.
>
> --

Og jeg er på jeres hold...... jeg vil gerne ha' en siameser, og det er hvad
jeg er

VH og god jul
Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-06 10:11

> [...]
>
> Måske er det en gammel kending - men jeg morede mig: Gia og jeg er
> begge persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

Sikke en hyggelig test...
Jeg er en perser, utroligt nok..
Noget af en modsætning til Buster, som er raceren plankeværk

God weekend og glædelig jul herfra
Louise og Buster

Fra : Anja Johansen

Dato : 21-12-06 10:38

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

Meget morsom - jeg er en sphinx. Ikke ligefrem min type kat Jeg
foretærkker en med pels.

Anja

Fra : Eva

Dato : 21-12-06 12:13

> [...]
> persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

Jeg er en "alley cat" - folk holder af mig for hvem jeg er, ikke for hvad
jeg er, det er da rart at vide *SS*

Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-06 15:31

Eva wrote:

> Jeg er en "alley cat" - folk holder af mig for hvem jeg er, ikke
> for hvad jeg er, det er da rart at vide *SS*
>
> Eva

Det ville jeg betragte som en kompliment

Fra : Kari Eiffert

Dato : 21-12-06 14:27

> [...]
> persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

Jeg er en maine coon sådan en har jeg sørme også herhjemme. Måske derfor
vi kan så godt sammen

Mvh Kari

Fra : Coppi

Dato : 21-12-06 15:34

Og jeg er en random, hvad er det på dansk ?

coppi

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-06 16:31

Coppi wrote:
> Og jeg er en random, hvad er det på dansk ?
>
> coppi

Tjah, random betyder jo vilkårlig eller tilfældig på engelsk, så du er
nok en "hul-i-hækken" mis. Det er sikkert ikke det værste man kan
være.

Fra : Eva

Dato : 21-12-06 17:45

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Og jeg er en random, hvad er det på dansk ?
>
> coppi

Jeg mener, at det er det samme som jeg er : En alley cat *SS*

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 21-12-06 22:21

jeg er en Maine Coon , de er da meget søde, selvom mine gadekryds er sødere
end alle andre katte i hele verden

Fra : Siri

Dato : 22-12-06 10:57

> Elsebeth Frederiksen skrev:
> jeg er en Maine Coon , de er da meget søde, selvom mine gadekryds er sødere
> end alle andre katte i hele verden

Jaaa - det er så sjovt, når man kommer hjem fra et besøg på en
katteudstilling og har jublet over den ene vidunderlige kat skønnere end
den anden - uhhh, Birmaer og Exotics, nutte smukke... Så kommer man hjem
til den allerdejligste, allersødeste lille skattemis af dem alle!
Gia har haft ondt i maven, jeg blev helt bekymret, men alt er vel nu -
og hun er bare så dejlig!
Jeg er glad for, at I har moret jer over testen, lidt afstressning her i
juletravlheden.
Glædelig jul!

Fra : C.H

Dato : 22-12-06 11:55

"Eva" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener, at det er det samme som jeg er : En alley cat *SS*

Jeg røg også med på den galej
Tror nu bedst det kan sammenlignes med en almindelig huskat - som jeg jo har
4-5 stykker af

CH

Fra : Coppi

Dato : 24-12-06 11:14

..en>>> Og jeg er en random, hvad er det på dansk ?

> Jeg røg også med på den galej
> Tror nu bedst det kan sammenlignes med en almindelig huskat - som jeg jo
> har 4-5 stykker af
>
> CH
Hej igen.

Jamen, det passer jo lige til den blanding jeg har, en hvid og tortie, en
ren gråstrbet og en brun eller grå stribet.
coppi

Fra : Gitte Bormann

Dato : 22-12-06 18:11

> [...]
> persere.....
> Er spændt på at høre om jeres resultater?

M-o-r-s-o-m-t! Jeg er også netop den kat, jeg ville elske at
opdrætte/eje: ragdoll. Hvor pudsigt )

Mange hilsner
Gitte Bormann
- Tøm kattebakken ved privat svar