Gode ideer søges
Fra : Hansen

Dato : 20-12-06 22:44

Jeg ved det godt! jeg kan bare google - men.... jeg har simpelthen ikke
tiden til det på grund af et arbejdspres for tiden.

Tiden? ja den kommer jo bare væltende og her i juledagene har den så bestemt
at jeg fylder år - og det endda rundt! Jeg vil denne dag, efter at der nok
har været nogen og sige tillykke i løbet af dagen, lave en god middag for
min familie.

Og det er så her jeg har brug for jeres hjælp. Hvor finder I de bedste
opskrifter på nettet? Eller kom gerne med en god ide (opskrift). Jeg har
tænkt noget med laks, godt oksekød og noget frugt/is. Andre iddeer er også
velkomne, bare det er enkelt og godt

Hilsen
den (snart) gamle

Fra : Kim Malchau

Dato : 20-12-06 23:08

On Wed, 20 Dec 2006 22:44:17 +0100, Hansen wrote:

> [...]
> tænkt noget med laks, godt oksekød og noget frugt/is. Andre iddeer er også

Jeg finder tit inspiration på http://dk-kogebogen.dk

Mvh
Kim Malchau

--