Exchange og Outlook 2003
Fra : Peter Jensen

Dato : 20-12-06 18:37

Når jeg starter Outlook skal jeg først klikke på Opret forbindelse i en
dialogboks hvori der står at Exchange er i øjeblikket i
gendannelsestilstand. Mine kolleger får ikke denne meddelelse.

Vore driftsfolk har ingen idé til en løsning.

Har andre oplevet dette?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : someone@nowhere.com

Dato : 21-12-06 16:03

On Wed, 20 Dec 2006 18:37:02 +0100, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

> [...]
>gendannelsestilstand. Mine kolleger får ikke denne meddelelse.
>
>Vore driftsfolk har ingen idé til en løsning.

Ja, prøv "Funktioner" -> "Indstillinger" -> "Posttjenester" - vælg
"Brug altid denne profil" og vælg så Exchange.

Du har formentlig denne indstilling: "Spørg efter den profil, der skal
bruges"

mvh
Flemming

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-12-06 17:27

<someone@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Brug altid denne profil" og vælg så Exchange.
>
> Du har formentlig denne indstilling: "Spørg efter den profil, der skal

Det har jeg netop da vi er ved at skifte fra Groupwise til Outlook. Jeg vil
prøve dit råd.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-12-06 15:51

> [...]
> "Brug altid denne profil" og vælg så Exchange.
>
> Du har formentlig denne indstilling: "Spørg efter den profil, der skal

Det gjorde desværre ingen forskel.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen