min vask/afløb gurgler
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 17:33

Min køkkenvask er begyndt at "gurgle" ind imellem. Det er ca. sådan det
lyder.
Er der nogen, der ved, hvad det skyldes?

/ Jesper

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-12-06 02:17

kloakken skal renses ring til kloakfirma

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kjj

Dato : 21-12-06 14:47

Lige mine ord.
Vores vask gurglede også meget.
Vi fik spulet vores kloak. De fandt en sæbe prop på ca 7 x 10 cm.
Vi skulle bruge alt formeget sæbe i opvaskemaskinen. Vi brugte små tableter.
Nu bruger vi pulver i stedet, og har ikke nogen problemer.

Kim

Fra : TT

Dato : 22-12-06 11:57

> [...]
> lyder.
> Er der nogen, der ved, hvad det skyldes?

Rens den med en en masse afløbsrens, og kogende vand. Alternativ tag
vandløsen af, rens denne - køb en billig split i silvan og rens med denne.

-TT

Fra : JJFL

Dato : 25-12-06 13:55

Som tidligere beskrevet er problemet i langt de fleste tilfælde sæbe som
lige så stille samler sig sammen..
Afløbsrens er kun efektivt hvis du kan sætte en prop i udløbet og fylde
rørsystemet helt op og derefter lade det stå i mindst et døgn inden det
lukkes ud.
Kloakrør skal helst ikke renses men holdes rene.
Det gør du bedst ved at holde vandlåse fri for fedt( sæbe) og hår og sende
masser af varmt vand igenem.
De grå rør som bruges indendørs tåler 100 grader og de orange som bruges i
jord tåler 60 grader. så afsted med varmt vand så opstår problemet ikke
igen.
FC
Kloakmesteren

Fra : TT

Dato : 30-12-06 16:12

> [...]
> lyder.
> Er der nogen, der ved, hvad det skyldes?

Ja, den er ved at stoppe til...

-TT