Mus over tekst med popup til yderlige link~
Fra : Vinther2

Dato : 20-12-06 15:10

Hej i gruppen.

Er der en der kan fortælle mig hvordan man i frontpage laver følgende:
Ude i venstre side har jeg en del links som henviser til diverse undersider,
men jeg kunne godt tænke mig, at når man kørte musen hen over et link, så
poppede der et vindue op hvori der så var mulighed for yderlige at klikke
sig frem til andre links (undersider)
På den måde kunne man nøjes med nogle hovedlinks hvorfra man så kunne klikke
sig videre frem.

Ser det tit på diverse forhandlers hjemmesider, men har søgt og søgt på
nettet for at finde ud af hvordan man gør, men uden resultat.

Hilsen
Per

Fra : enkvinde

Dato : 20-12-06 16:51

"Vinther2" <persletdette@winther.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ser det tit på diverse forhandlers hjemmesider, men har søgt og søgt på
> nettet for at finde ud af hvordan man gør, men uden resultat.

Hej Per

Det du søger kaldes en drop down menu. Den kan laves på flere måder. Enten
ved hjælp af css feks. som her
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu/eks07.html eller ved
hjælp af java script feks. som her
http://dynamicdrive.com/dynamicindex1/dropdowncontrol.htm