Sortere nyhedsgrupper efter navn i Thunder~
Fra : Johs

Dato : 20-12-06 14:08

Jeg har nogle forskellige nyhedsgrupper i Thunderbird, men af en eller
anden grund bliver de ikke sorteret efter navn så jeg har fx:

dk.edb...
dk.edb....
comp.lang....
dk.edb....

Findes der ikke en måde at indstille Thunderbird så den sortere grupper
efter navn?

Mvh
Johs

Fra : Holst

Dato : 20-12-06 14:31

Johs wrote:

> [...]
> comp.lang....
> dk.edb....
>
> Findes der ikke en måde at indstille Thunderbird så den sortere grupper

Google med "sorting newsgrups thunderbird" giver svaret:

http://kb.mozillazine.org/Sorting_newsgroups

Fra : Johs

Dato : 20-12-06 15:10

Holst wrote:

> Google med "sorting newsgrups thunderbird" giver svaret:
>
> http://kb.mozillazine.org/Sorting_newsgroups

Det må være en joke. Jeg nægter at tro på at folkene bag thunderbird
ikke ved hvad en sorteringsalgoritme er.

Hvis det er den eneste måde så skal jeg hvergang jeg tilføjer en
nyhedsgruppe efterfølgende selv manuelt flytte dem rundt i en txt config
fil - det er jo absurdt.

Fra : Holst

Dato : 20-12-06 15:20

Johs wrote:

> Det må være en joke. Jeg nægter at tro på at folkene bag thunderbird
> ikke ved hvad en sorteringsalgoritme er.

Det ved de helt sikkert også. De bruger den jo flittigt.

> Hvis det er den eneste måde så skal jeg hvergang jeg tilføjer en
> nyhedsgruppe efterfølgende selv manuelt flytte dem rundt i en txt config
> fil - det er jo absurdt.

Tjah ... du kan jo bare bruge Outlook, hvis du er utilfreds med Thunderbird.

Fra : Johs

Dato : 20-12-06 15:41

Holst wrote:

> Det ved de helt sikkert også. De bruger den jo flittigt.

bare ikke lige til at sortere nyhedsgrupper med.

> Tjah ... du kan jo bare bruge Outlook, hvis du er utilfreds med
> Thunderbird.

Jeg skal bruge en nyhedslæser til linux og det ser ikke ud til at der er
nogen som fungere ligeså godt som OE til linux.

Fra : Holst

Dato : 20-12-06 15:53

Johs wrote:

> Jeg skal bruge en nyhedslæser til linux og det ser ikke ud til at der er
> nogen som fungere ligeså godt som OE til linux.

gnus siges at være god.

Fra : gil

Dato : 20-12-06 16:43

Pan: http://pan.rebelbase.com/

--
gil

Fra : Holst

Dato : 20-12-06 17:01

gil wrote:

> Pan: http://pan.rebelbase.com/

Jeg må indrømme, jeg ikke kender alverdens til nyhedslæsere til Linux.
Jeg ved, en af mine kammerater bruger 'gnus' og er yderst tilfreds med det.

Selv brugte jeg i sin tid 'tin', men det var i UUCP-dagene, så om den
vil fungere i dag, har jeg ingen idé om. Det kan da også være, at der
findes en nyere udgave af 'tin', som vil være fortræffelig.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-06 17:07

http://www.tin.org/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-06 15:58

Johs skrev:

>Jeg skal bruge en nyhedslæser til linux

De gange hvor jeg har "leget" med linux, har jeg syntes at Knode har været
den der har passet bedst til mig.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk